کتاب 15 روش برای طول عمر و سلامت بیشتر

15 Ways to Live Longer and Healthier
کد کتاب : 140092
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-622-5497-38-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب 15 روش برای طول عمر و سلامت بیشتر اثر جول اوستین

جوئل استین در کتاب 15 روش برای عمر طولانی و سلامت بیشتر که در سال 2023 منتشر کرد راه‌کارهایی برای تغییر زندگی و ایجاد انرژی ، تمرکز ذهنی بیشتر و رسیدن به آرامش ارایه می دهد.

کتاب 15 روش برای طول عمر و سلامت بیشتر

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
قسمت هایی از کتاب 15 روش برای طول عمر و سلامت بیشتر (لذت متن)
به درون خود توجه کنید اگر با دلگیری، مرارت، خشم و تاسف و پشیمانی زندگی کنید ، روح و روانتان مسموم می شود دستگاه ایمنی بدنتان به تدریج از کار می افتد و بیمار می شوید. دلتان را صاف کنید تا روح و روان و سلامت و عمری طولانی داشته باشید. چیزی برای اثبات به دیگران وجود ندارد. کسی باشید که برای آن خلق شده اید. ارزش شما از کسی که هستید نشات می گیرد. شما یک عقاب هستید برای خسته کردن کلاغ ها با آنها درگیر نشوید، به جای آن بیشتر اوج بگیرید. کلاغ به ندرت در ارتفاع بیش از هزار پا پرواز می کند و سرانجام مجبور به فرود می شود.