کتاب چشم بیت لحم

Eye of Bethlehem
کد کتاب : 141845
مترجم :
شابک : 978-9640023006
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب چشم بیت لحم اثر ابراهیم نصراله

«چشم بیت لحم» یکی از سه رمانی است که ابراهیم نصر الله، نویسنده فلسطینی تبار، در مجموعه «ناقوس های سه‌گانه» منتشر کرده است.
داستان «چشم بیت لحم»، قصه اولین بانوی عکاس جهان عرب، «کریمه عبود» بانوی بیت لحم است که با دوربین خود، تمامی زیبایی‌ها، آثار تمدن و فرهنگ قدس، یافا، حیفا، بیت لحم و مردم اصیلش را به جهانیان عرضه کرد. «کریمه» تا آن حد تأثیرگذار بود که گوگل در سال ۲۰۱۶، تصویر او را در لوگوی خود قرار داد. کریمه عبود با عکس‌های خود نشان داد که فلسطین همچنان سرشار از حیات و زندگی اصیل خود است. در این داستان، همراه با کریمه عبود و از دریچه عدسی دوربینش، به فلسطین اصیل سفری خواهیم داشت پر از زیبایی و دردهای نشسته در جان آن دیار...

کتاب چشم بیت لحم

ابراهیم نصراله
ابراهیم نصرالله ، برنده جایزه بوکر عربی 2018 ، در سال 1954 در خانواده ی فلسطینی متولد شد که در سال 1948 از سرزمین خود در فلسطین بیرون رانده شدند. او دوران کودکی و جوانی خود را در اردوگاه پناهندگان در اردن گذراند و فعالیت خود را به عنوان معلم در عربستان سعودی آغاز کرد. وی پس از بازگشت به امان ، تا زمانی که زندگی خود را وقف نویسندگی کرد ، تا سال 2006 در بخش رسانه و فرهنگی کار می کرد. تا به امروز ، او 15 مجموعه شعر ، 21 رمان و چندین کتاب دیگر منتشر کرده است.