کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

Make the Most of Your Workday
کد کتاب : 142041
مترجم :
شابک : ‫‬‮‭978-6225850392
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 مهر

معرفی کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید اثر مری ای کاموتو

کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید یک راهنمای خوش بینانه، عملی و فعالانه است که به هرکسی کمک می کند تا کیفیت روزکاری خود را بهبود ببخشد.

«از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید بر این باور است که هر محل کاری ارزشمند بوده و بدون توجه به محل نقش و نوع چالش های ،موجود پر از فرصت های گوناگون است. هدف از نوشتن این کتاب کمک برای یافتن ،بینش استراتژی و داشتن ابزاری است که من و شما و بسیاری از افراد دیگر بتوانیم ،سازندگی مشارکت و رضایت بیشتری در انتهای روز کاری خود داشته باشیم.

مری کاموتو در این کتاب نقشه راهی ترسیم کرده تا فرصتها و مشکلات روز کاری خود را مدیریت کنید و حداکثر استفاده را از آن .ببرید نقشه راه شامل سناریوها، ابزارها، مثال ها و ایده هایی واقع گرایانه است که خوانندگان می توانند آنها را در موقعیت های منحصر به فرد خود به کار ببرند استراتژی ها مهارت های اصلی و ابزارهایی که در این کتاب آمده اند، به همراه تحقیقات متخصصان ،علوم پزشکی سلامت روان شناسی تجارت و آموزش آورده شده است.

کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید

مری ای کاموتو
مری‌ ای کاموتو بنیانگذار MC Consulting است، یک شرکت متخصص در توسعه رهبری و سازمان، رویدادهای آموزشی و وبینارهای زنده. مشتریان او شامل هزاران فرد، تیم و رهبر از سازمان‌ها، سطوح و نسل‌های مختلف بوده‌اند. کاموتو به شیوه‌ای پر جنب و جوش با ناامیدی‌ها، تجربیات و احساسات مشتریانش ارتباط برقرار می‌کند، و اغلب از تجربیات دست اول خود در کار به عنوان بخشی از سازمان‌ها و تیم‌هایی استفاده می‌کند که با کمبود کارکنان، دستخوش تغییرات شدید، یا تلاش برای انجام...
دسته بندی های کتاب از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید