کتاب علم نفوذ در دیگران

The Science of Influence
چگونه در کمتر از 8 دقیقه همه را به گفتن بله واداریم؟
کد کتاب : 1720
مترجم :
شابک : 978-600-5361-96-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

معرفی کتاب علم نفوذ در دیگران اثر کوین هوگان

کتاب علم نفوذ در دیگران، اثری نوشته ی کوین هوگان است که اولین بار در سال 2004 منتشر شد. این کتاب با ترکیب آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه ی تأثیرگذاری با تجارب آزموده شده در شرایط واقعی، اسراری ساده اما بسیار کاربردی را ارائه می کند که به مخاطبین کمک خواهند کرد جواب های «نه» را به «بله» تبدیل کنند. در کتاب علم نفوذ در دیگران خواهید آموخت: چگونه مقاومت را در افراد تقلیل دهید؛ کاری کنید که افراد در حضورتان بلافاصله احساس راحتی کنند؛ زبان بدن را رمزگشایی کنید و بدون تبدیل شدن به فردی لجوج و یکدنده، قاطعیت و ثبات قدم داشته باشید. کوین هوگان، متخصص شناخته شده ی عرصه ی تأثیرگذاری، هنر اسرارآمیز تأثیر و نفوذ بر سایرین را به علمی تبدیل کرده که هر کسی می تواند در آن به تسلط برسد.

کتاب علم نفوذ در دیگران

کوین هوگان
کوین هوگان، سخنران، مشاور و نویسنده ی آمریکایی است. تخصص او در حوزه های تأثیرگذاری، زبان بدن، هوش هیجانی، ارتباطات و انگیزه بخشی است و در این زمینه ها تدریس می کند. هوگان، دارنده ی مدرک دکترای روانشناسی است.
نکوداشت های کتاب علم نفوذ در دیگران
The amazing secret of this book is its simplicity.
راز شگفت انگیز این کتاب، سادگی آن است.
Goodreads

An astonishing, eye-opening, amazing work.
اثری خیره کننده، روشنگرانه و شگفت انگیز.
Joe Vitale, author

An intelligent, practical, entertaining, and provocative guide.
راهنمایی هوشمندانه، کاربردی، سرگرم کننده و برانگیزاننده.
Professor Robert Levine, author

قسمت هایی از کتاب علم نفوذ در دیگران (لذت متن)
روانشناسی ترغیب، شیوه ی تفکر افراد درباره ی جادوی نفوذ را تغییر داد. آن نخستین کتابی بود که از اصول نفوذ بهره می برد و آن ها را در الگویی کارآمد می گذاشت. ده سال پس از نوشتن آن کتاب، ناشر شرکت جان وایلی و پسران از من خواست کتابی درباره ی نفوذ بنویسم که منبعی جدید در آموزش، تجارت، سرمایه گذاری و فروش باشد. در واقع، قبول این درخواست برایم سخت بود. تصمیم گرفتم کتاب ترغیب را به روز کنم. اما، سپس تحقیقی را بررسی کردم که در دهه ی گذشته در آن زمینه انجام شده بود. آن تحقیق درباره ی جنبه های شگفت انگیز نفوذ و ترغیب بود که من ده سال پیش آرزوی آن ها را در سر می پروراندم. چیزهایی زیادی که اکنون می دانیم از دانسته هایمان در سال 1995 بسیار بیشتر است.

به برخی اطلاعات این کتاب کاملا تصادفی دست یافته ام (مثلا یافته های هیجان انگیز در زمینه ی ارتباط غیرکلامی و علم پراکسی میکس). در این کتاب، اطلاعاتی مفصل راجع به تحقیقات هیجان انگیز و خاص دانشمندان کل جهان گنجانده ام که هیچ کس از وجودشان مطلع نبوده است. سپس، کارهای آن ها را در دنیای واقعی آزمودم. (آیا کسی تا به حال چیزی درباره ی کانمن و تورسکی، گلیوویچ، دیلارد، اکیف و گاس شنیده است؟ آن ها از بزرگان علم نفوذ هستند- من این طور فکر می کنم.)

به مرور متوجه خواهید شد که من مثل یک استاد دانشگاه کتاب ننوشته ام. شاید استادانی که این کتاب را می خوانند، چشم غره ای بروند. شما متوجه خواهید شد که من مثل فروشنده هم کتابم ننوشته ام. آن ها نیز چشم غره خواهند رفت. تنها چیزی که مهم است و بدان پی خواهید برد، این است که من برای شما نوشته ام، نه برای خودم. سعی کرده ام مطالب را کاملا قابل فهم و درک بنویسم. افرادی که چشم غره می روند؛ حین خواندن کتاب، آن را دو دستی محکم می گیرند و چشمانشان به صفحات آن دوخته می شود. شما می توانید روی اطلاعات این کتاب حساب باز کنید. اگر از این کتاب در فروش، مدیریت، روان درمانی یا هر چیز دیگری استفاده می کنید، به یاد داشته باشید اطلاعات موجود در این کتاب مثل کوه محکم و استوارند.