کتاب در برابر تنهایی

The Opposite of Loneliness: Essays and Stories
کد کتاب : 142084
مترجم :
شابک : 978-6008883401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب در برابر تنهایی اثر مارینا کیگان

در برابر تنهایی مقالات و داستان ها اثر مارینا کیگان فارغ التحصیل دانشگاه ییل است. مارینا در سال های آخر دانشگاه در جمع های مختلف حضور یافت دو نمایشنامه روی صحنه فرستاد و سومی را نوشت برای خودش شغلی در مجله معتبر نیویورکر دست و پا کرد و مشغول هرچه بیشتر نوشتن و آموختن شد. سخنرانی او در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه تشویق پرشور دانشجویان را به دنبال داشت و او را زبان زد تر از پیش کرد.
مارینا پنج روز پس از فارغ التحصیلی در تصادفی به رانندگی نامزدش درگذشت اما خانوادهاش با اعلام اینکه «اگر مارینا بفهمد که قرار است نامزدش عذاب بیشتری بکشد، قلبش می شکند» او را بخشیدند.
کیگان در این مجموعه تجربیات پیچیده انسانی و مضامین عشق جاه طلبی و جستجوی معنا را در دنیایی مملو از وعده ها کتاب های افرا و عدم قطعیت بررسی می کند. نثر تکان دهنده کیگان جوهر و جوانی و تلاش او برای برقراری ارتباط را به تصویر می کشد. به ما یادآوری میکند که حتی در لحظات تنهایی ما هرگز واقعا تنها نیستیم. این کتاب ادای احترامی جاودانه به قدرت ادبیات در روشن کردن پیچیدگی های قلب و روح انسان است.

کتاب در برابر تنهایی

مارینا کیگان
مارینا ایولین کیگان (متولد 25 اکتبر 1989 - 26 مه 2012) نویسنده، نمایشنامه نویس و روزنامه نگار آمریکایی بود. او بیشتر به خاطر مقاله‌اش «مخالف تنهایی» شناخته می‌شود که پس از مرگش در یک تصادف اتومبیل، تنها پنج روز پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ییل، بیش از 1.4 میلیون بار در نود و هشت کشور جهان دیده شد.