کتاب نظریه های مصرف

Theories of Consumption
کد کتاب : 143199
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6229095225
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب نظریه های مصرف اثر جان استوری

نظریه‌های مصرف مفهوم مصرف را از دیدگاه بینارشته‌ای مطالعات فرهنگی بررسی می‌کند. جان استوری نظریه‌هایی را که تا به حال در فضاهای تخصصی متمایزی قرار داشتند، گرد هم می‌آورد؛ از جمله نظریه پذیرش در مطالعات ادبی و فلسفه، فرهنگ مصرف در جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی و تاریخ و نظریه مخاطبان رسانه در مطالعات رسانه‌ای و جامعه‌شناسی. به طور کلی، استوری در این اثر به فراسوی تحلیل‌های معمول درباره‌ی فرهنگ مصرف رفته و یک ارزیابی انتقادی از رویکردهای نظری گوناگون در مطالعه‌ی مصرف را ارائه می‌دهد. با این کار، او نمایی کلی و معتبر از تعداد قابل توجهی از پژوهش‌ها و تحلیل‌های منتخب که مصرف را موضوع بررسی خود قرار داده‌اند، به دست می‌دهد. کتاب حاضر مقدمه‌ای ایده‌آل برای دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی است و همچنین برای دانشجویان سایر رشته‌ها نظیر جامعه‌شناسی، تاریخ، انسان‌شناسی، جغرافیای فرهنگی و مطالعات ادبی نیز مفید خواهد بود.
جان استوری استاد بازنشسته‌ی مطالعات فرهنگی در مرکز تحقیقات رسانه و مطالعات فرهنگی دانشگاه ساندرلند انگلستان است. او آثار زیادی از جمله یازده کتاب را در زمینه‌ی مطالعات فرهنگی به رشته‌ی تحریر درآورده که به بیش از پانزده زبان ترجمه شده‌اند. او عضو هیئت‌های تحریریه‌ی مجلات در کانادا، چین، آلمان، لیتوانی، هلند، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده‌ی آمریکا بوده و همچنین استاد مدعو در دانشگاه‌های وین، هنان و ووهان و عضو ارشد در دانشگاه فنی درسدن بوده است.

کتاب نظریه های مصرف

جان استوری
جان استوری متولد 22 آوریل 1947 ، استاد برجسته مطالعات فرهنگی در مرکز تحقیقات رسانه ای و مطالعات فرهنگی در دانشگاه ساندرلند انگلیس و استاد کرسی برنامه دانشجویی چانجیانگ در مرکز مطالعات فرهنگی تطبیقی ​​، دانشگاه شانگشی چین است. وی بیست و شش کتاب در همین زمینه ها منتشر کرده است.