کتاب 5 گام آسان تا متخصص شدن

5 Steps to Expert: How to Go from Business Novice to Elite Performer
کد کتاب : 143268
مترجم :
شابک : 978-6006524535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 5 گام آسان تا متخصص شدن اثر پل جی شمپ

کتاب 5 گام آسان تا متخصص شدن به قلم پل جی شمپ، با پنج راهکار راهبردی به شما کمک می‌کند تا از یک تازه کار به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید و به موفقیت برسید.
آدم‌های موفق باعث می‌شوند موفقیت خیلی آسان به‌ نظر ‌برسد. چه الکس رودریگز که بیسبال بازی می‌کند، چه مایا آنجلو که اشعار را از بر می‌خواند، چه دونالد ترامپ که قراردادی می‌بندد، چه وارن بافت که در معامله احتمالی سرمایه‌گذاری می‌کند، رفتارشان برازنده و ساده به‌ نظر می‌رسد. متخصصان به‌ قدری عادی هستند که غیر ممکن به‌ نظر می‌رسد تا به حال تلاشی برای رسیدن به شهرت کرده باشند. این هنرمندان زبده، به‌ ظاهر استعدادی از خود نشان می‌دهند که افراد کمی می‌توانند داشته باشند.
کتاب 5 گام آسان تا متخصص شدن (5steps to expert) با بررسی رویه متخصصان نشان می‌دهد که متخصص شدن رفتاری ذاتی نیست. این کتاب نشان می‌دهد انسان‌ها متخصص به دنیا نمی‌آیند، بلکه خودساخته هستند و تخصص اکتسابی است. آن‌ها با جمع‌آوری تجربه، با کسب دانش و پرورش مهارت‌هایشان تخصص کسب می‌کنند.
متخصصان به طور ویژه مراحل خاصی را طی می‌کنند که این مراحل 5 سطح دارد. مهم نیست مردم چه قدر در رشته‌ی خود ماهر هستند، همه‌ی آن‌ها از سطح مبتدی کار خود را شروع کرده‌اند. الکس رودریگز، مایا آنجلو، دونالد ترامپ، وارن بافت و بونو، همگی زمانی مبتدی بودند.

کتاب 5 گام آسان تا متخصص شدن

پل جی شمپ
پل جی شمپ یک متخصص عملکرد است که راه حل های مبتنی بر تحقیق و شیوه های اثبات شده ای را ارائه می دهد که مشکلات با عملکرد بالا و چالش های رهبری را حل می کند.