کتاب پلن معامله گری SMART

Smart Trading Plans
راهنمای گام به گام ساخت پلن معامله گری
کد کتاب : 144139
مترجم : سکینه خلفی
شابک : 978-6225517165
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پلن معامله گری SMART اثر جاستین پولارد

اگر می‌خواهید مانند یک حرفه‌ای معامله کنید، اولین قدم شما این است که برای توسعه پلن معامله گری شخصی‌تان وقت بگذارید. من کتاب پلن معامله گری اسمارت را برای همه معامله‌گران نوشته‌ام؛ خواه آنهایی که تازه شروع کرده‌اند و به دنبال نقطه‌ای برای آغاز هستند، یا آنهایی که قبلا معامله کرده‌اند و می‌خواهند با ایجاد یک پلن معامله گری، پایه‌های روشنی را برای خود ایجاد کنند. دیگران ممکن است بخواهند پلن‌های معاملاتی خود را اصلاح کنند تا مطمئن شوند که همه چیز را پوشش داده‌اند. مهم نیست که در کجای معاملات خود هستید، باید یک پلن داشته باشید.

هر معامله‌گر موفق یک پلن معامله گری دارد؛ این چیزی است که آن‌ها را موفق می‌کند و آن‌ها را از آماتورهای بازار متمایز می‌کند. اگر هدف شما این است که یک معامله‌گر موفق باشید، پس باید یک پلن معامله‌گری داشته باشید. تکمیل یک پلن معامله‌گری کاری بزرگ است. به‌راحتی می‌توان آن را به تعویق انداخت و گفت که بعدا این کار را انجام خواهم داد، اما اطلاعات زیادی است که باید در ذهن خود حمل کنید.

با برداشتن این اطلاعات از ذهن‌تان و نوشتن آن‌ها، چشم‌انداز، تمرکز و دستورالعمل‌های معاملاتی‌تان را مشخص می‌کنید. بعلاوه، خود را از استرس ناشی از تلاش برای حفظ تمام آن اطلاعات و اجازه ورود اطلاعات بیشتر به ذهنتان، دور می‌کنید. این کتاب تمام پایه‌های مورد نیاز برای تکمیل پلن معامله گری شخصی‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب پلن معامله گری SMART

جاستین پولارد
جاستین پولارد یک معامله گر خصوصی استرالیایی در بازار سهام است که نه تنها بازارها را معامله می کند، بلکه از آموزش دیگران برای شروع و بهبود مهارت ها و دانش آنها لذت می برد. تجربه جاستین از معامله در بازار سهام به عنوان یک سرگرمی 15 سال پیش آغاز شد و اکنون به یک حرفه تمام وقت تبدیل شده است. جاستین موسس و مدیر Smart Trading است.جاستین یک دوره مطالعه خانگی برای مبتدیان در زمینه تجارت تحلیل تکنیکال ارائه می دهد و برنامه معاملاتی و سیستم های معاملاتی خود را از طریق شهریه خصوصی آموزش می دهد. جاستین پ...