کتاب گرگ سرمایه گذاری

The Wolf of Investing
کد کتاب : 144138
مترجم :
شابک : 978-6225517172
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 281
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گرگ سرمایه گذاری اثر جردن بلفورت

کتاب گرگ سرمایه گذاری به شما یاد می‌دهد که چه زمانی بخرید، بفروشید، نگه دارید و سود خود را سیو کنید. چگونه سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌تر و امن‌تر انجام دهیم و چگونه می‌توان ثروت قابل توجهی در کوتاه مدت و بلند مدت ایجاد کرد. هنگامی که برادر زن جردن بلورت، فرناندو، در کمتر از شصت روز، نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری را از دست داد، جردن او را شدت مورد انتقاد قرار داد و او را برای بهبود وضعیت مالی خود راهنمایی کرد.

جردن با استفاده از ذکاوت مالی و دانش خود که در زمان کارش در وال استریت آموخته بود، به فرناندو یاد داد که چگونه سبد سرمایه گذاری خود را تغییر دهد. در طول مسیر، او توضیح داد که کدام تصمیمات بد بوده و چرا، و همچنین نحوه چرخش از شکست به موفقیت را توضیح داد.

بلفورت همه چیزهایی را که باید در مورد سرمایه‌گذاری هوشمندانه بدانید، به شما می‌آموزد. حتی اگر مانند فرناندو، هر سهامی را که لمس کرده‌اید به زباله‌های دیروز تبدیل شده باشد. با خواندن این راهنما، نه تنها سودآورترین درس های زندگی را یاد خواهید گرفت، بلکه به صداقت گستاخانه و شوخ طبعی بلفورت نیز با صدای بلند می خندید. بلفورت پس از اینکه از تماشای بانک‌های بزرگ مبنی بر سرقت پول از سرمایه‌گذاران منفرد عصبانی شد و مصمم به اصلاح اشتباهات گذشته بدنام خود شد، اکنون به سرمایه‌گذاران عادی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از وال استریت به نفع خود استفاده کنیم.

چه در سرمایه گذاری تازه کار باشید و چه بخواهید سبد خود را به سطح بالاتری ببرید، هر آنچه بلفورت در مورد بازار سهام می‌داند از گرگ سرمایه گذاری جردن بلفورت یاد خواهید گرفت.

کتاب گرگ سرمایه گذاری

جردن بلفورت
جردن بلفورت، زاده ی سال ۱۹۶۲، دلال سهام سابق، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی است. بلفورت به جرم حیله و فریبکاری در بازار سهام، به مدت ۲۲ ماه زندانی شد. او کتابی با عنوان «گرگ وال استریت» درباره ی زندگی خود نوشته که بر اساس آن در سال ۲۰۱۳، فیلمی با همین نام توسط مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد.