کتاب استراتژیهای معاملاتی ایچیموکو

Ichimoku Charting & Technical Analysis
کد کتاب : 144133
مترجم :
شابک : 978-6225517110
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب استراتژیهای معاملاتی ایچیموکو اثر چارلز جی. کونیتز

Ichimoku Cloud یا به سادگی Ichimoku یک سیستم انقلابی است که روندهای جدید را شناسایی می کند، بنابراین معامله گر را از خرید در مناطق پرخطر جلوگیری می کند. معامله گران با تجربه تایید خواهند کرد که بدون شک ورود به یک بازار پرطرفدار بهترین راه برای کسب سود است و این نقطه قوت سیستم است.ایچیموکو چندین مزیت دارد:

استراتژی ها برای خرید و فروش مشخص است.
این یک سیستم مستقل است که می تواند توسط شاخص های دیگر پشتیبانی شود.
این سیستم مناطق حمایت و مقاومت را در آینده پیش بینی می کند.
سیستم Ichimoku سیگنال های تجاری کلیدی را در یک نمودار تولید می کند. این سیستم قبلا بازارهای آسیایی را تسخیر کرده است و در اکثر پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال وجود دارد. ایچیموکو دارای شش جزء است، از جمله پنج منحنی با افق زمانی متفاوت، که به تعیین مناطق خطر کمک می کند.
این کتاب دارایی ارزشمندی است برای:

آشنایی با اجزای ایچیموکو
کشف تأثیر احساسات بر تجارت.
ترکیب شاخص های دیگر برای حمایت از ایچیموکو.
تفسیر هشدارها و سیگنال های خرید و فروش.
کشف پنج استراتژی ساده و سودآور ایچیموکو.
دانستن قوانین تجارت برای بهبود نظم و انضباط خود.
درک چگونگی تسریع در راه اندازی سیگنال ها.
شناسایی معکوس‌های بازار خرسی و اجتناب از سقوط بازار.
این راهنما همچنین مروری بر مفاهیم پایه تحلیل تکنیکال ارائه می دهد. ویرایش دوم این کتاب شامل 106 نمودار رنگی و جداول است تا یادگیری را برای خواننده آسان‌تر کند. نام انگلیسی و ژاپنی برای اندیکاتورها در همه نمودارهای ایچیموکو گنجانده شده است. علاوه بر این، نسخه دوم تصاویر بزرگتری نسبت به نسخه اول ارائه می دهد. به دنیای هیجان انگیز ایچیموکو شیرجه بزنید و تجارت خود را به سطح بعدی ببرید!

کتاب استراتژیهای معاملاتی ایچیموکو

چارلز جی. کونیتز
چارلز جی کونیتز نویسنده چندین کتاب در زمینه تحلیل تکنیکال و نشر دیجیتال است. او به ویژه دوست دارد کتاب هایی تولید کند که به مردم در حل مشکلات فنی کمک کند. جنبه بصری اساسی است. او دو دهه است که از تحلیل تکنیکال استفاده می کند. او نویسنده "تحلیل و استراتژی های ایچیموکو" است و بیش از 300 رتبه را دریافت کرده است. او همچنین «تحلیل فنی برای مبتدیان» و «تحلیل فنی رمزنگاری بیش از یک نمودار» را منتشر کرده است. چارلز بیش از 20000 دستگاه در سراسر جهان فروخته است.