کتاب عملکرد معاملاتی

The Little Book of Trading Performance
تمرینات واقعی برای به اوج رساندن نتایج معاملات
کد کتاب : 144140
مترجم :
شابک : 978-6225517196
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عملکرد معاملاتی اثر مارک داگلاس

حقیقت این است که 90 درصد از معامله‌گرانی که هر ساله شکست می‌خورند، به این دلیل شکست می‌خورند که هنوز فکر می‌کنند همه‌چیز به تحلیل تکنیکال یا سیستم معاملاتی آنها مربوط است و سعی می‌کنند از درد روحی و روانی خود اجتناب کنند. در گذشته تعداد آنها حدود 80 درصد بود، اما با سهولت و افزایش معاملات آنلاین، این اعداد به‌طور تصاعدی به 90 درصد افزایش یافته است… اما همین معامله‌گران بازنده هستند که بازارها را به حرکت در می‌آورند!؛

معامله­گرانی که از کسب درآمد در بازار بسیار ناامید هستند و برای کسب سود دست به هر کاری می‌زنند. جزو این 90 درصد معامله‌گران شکست خورده یا به‌قول پائولا، معامله‌گران «قلابی» نباشید. معامله‌گران قلابی آن دسته از معامله گرانی هستند که همچنان خود را متقاعد می‌کنند که معامله بعدی برنده خواهد بود و آنها را از ضررهای مالی و بدبختی روحی خود خارج می‌کند.

معامله‌گران قلابی هرگز برنده نمی‌شوند. آنها همیشه می‌بازند.

نکته اینجاست که حق انتخاب با شماست که:

– می‌خواهید برنده باشید یا اینکه می‌خواهید یک معامله‌گر قلابی باشید؟

– می‌خواهید حق با شما باشد یا می‌خواهید به طور مستمر به درآمد برسید؟

کتاب عملکرد معاملاتی

مارک داگلاس
مارک داگلاس یک افسر بازنشسته ارشد USN پتی است. مارك پس از شغل خود در نیروی دریایی ، به عنوان يك مشكل-یاب ، وارد صنعت كامپيوتر شد ، 19 دفترچه راهنما را براي كاربران نوشت و ساعت هاي زيادي به آن كاربران آموزش داد. او به همراه همسرش نورا ، قبل از بازنشستگی و رفتن به گاردنرویل ، نوادا و مشغول شدن به نویسندگی ، به مدت نه سال ، شرکت Orange Blossom RV Resort را در آپوپكا ، فلوریدا ، اداره می کردند.