کتاب ماجراهای الکترونیک

Приключения Электроника
کد کتاب : 144210
مترجم :
شابک : 978-6004563758
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

معرفی کتاب ماجراهای الکترونیک اثر یوگنی ولتیستوف

الکترونیک روباتی است که با ظاهری شبیه یک پسر نوجوان طراحی شده است. او و پروفسور سازنده‌اش در هتلی نزدیک خانه‌ی پسری به نام سرگی سیرایشکین اتاق می‌گیرند. مشکلی فنی در شارژ باعث می‌شود الکترونیک خودش را از اتاق به پایین پرت کند و در مسیر سرگی قرار گیرد که همیشه آرزو داشته یک روبات اختراع کند.
الکترونیک و سرگی با هم دوست می‌شوند و با یک راز بزرگ،‌ماجراهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. اما این راز همیشه پنهان نخواهد ماند.

کتاب ماجراهای الکترونیک

یوگنی ولتیستوف
یوگنی سرافیموویچ ولتیستوف نویسنده و فیلمنامه نویس شوروی بود که مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی را برای خوانندگان جوان نوشت.او در سال 1934 در خانواده یک مهندس نظامی متولد شد.
قسمت هایی از کتاب ماجراهای الکترونیک (لذت متن)
چشمان سرگی‌کوچولو برقی زد. لب‌هایش را تر کرد و گفت: «بیا این‌طور شروع کنیم. امروز تو سرگی سیرایشکین می‌شوی، من هم الکترونیک.» سرگی جفتش را نزدیک آینه برد و گفت: «نگاه کن، این من و توییم. سمت چپ منم و سمت راست تو. حالا جایمان را عوض می‌کنیم. با دقت نگاه کن. هیچ‌چیز تغییر نکرد! حالا دست راست تویی، دست چپ هم من. اینطور نیست؟» الکترونیک گفتۀ سرگی را تأیید کرد و گفت: «همین‌طور است. امروز من سرگی سیرایشکین هستم.»