کتاب جاری چون رود

Go as a River
  • 15 % تخفیف
    285,000 | 242,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 144703
مترجم :
شابک : 978-6003842175
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

معرفی کتاب جاری چون رود اثر شلی رید

داستان «جاری چون رود» که در طبیعت بکر و زیبای کوه‌های کلرادو روی می‌دهد، به سرگذشت ویکتوریا، تنها زن بازمانده در خانواده‌ای با مردان ناآرام می‌پردازد.
این داستان که از رویدادهای واقعی تخریب شهر لولا نیز الهام گرفته است، از سوی مخاطبان با کتاب جایی که «خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» مقایسه می‌شود.
جاری چون رود در قالب فراز و نشیب‌هایی که هر یک از شخصیت‌های آن تجربه می‌کنند، رودخانه‌ی زندگی را متأثر از اجزایی توصیف می‌کند که سر راهش قرار می‌گیرند و با آن همراه می‌شوند.
این کتاب که تاکنون به بیش از سی زبان دنیا ترجمه شده، در فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی سال آمازون و ساندی‌تایمز قرار دارد و نامزد نهایی جایزه‌ی 2023 بهترین کتاب گودریدز از نگاه خوانندگان است.
در پی استقبال گسترده‌‌ی مخاطبان از این کتاب، مازور کاپلان با همکاری شرکت فیفت سیزن امتیاز ساخت فیلم اقتباسی از آن را دریافت کرده است.

کتاب جاری چون رود

شلی رید
شلی رید یک نسل پنجم کلرادویی است که با خانواده اش در کوه های الک در دامنه غربی زندگی می کند. او نزدیک به سه دهه مدرس ارشد در دانشگاه وسترن کلرادو بود، جایی که نویسندگی، ادبیات، مطالعات محیطی، و افتخارات را تدریس کرد و یکی از بنیان‌گذاران رشته محیط‌ زیست و پایداری و یک برنامه حمایتی برای دانش‌آموزان نسل اول و در معرض خطر بود. . شلی دارای مدرک نویسندگی و مطالعات ادبی از دانشگاه دنور و برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمپل در نویسندگی خلاق است. او به طور منظم در مجله Crested Butte و ...