کتاب راز پدر و مادر

The Perfect Son
کد کتاب : 144936
مترجم :
شابک : 978-6223840555
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راز پدر و مادر اثر فریدا مک فادن

فریدا مک فادن یکی از پرمخاطب ترین نویسندگان امروز ادبیات آمریکاست. زنی متولد نیویورک که در هاروارد پزشکی خواند اما سر از جهان ادبیات در آورد. رمان های او به خاطر هیجان بالا، رازهای پیچیده و غافل گیری های متعدد با استقبال فراوان مواجه می شوند. مک فادن تخصص آسیب های مغزی دارد و همین امر در بسیاری رمان های مشهور او از جمله رمان راز پدر و مادر که در 2023 منتشر شده است خود را نشان می دهد. مک فادن در سه گانۀ خدمتکار به خوبی نشان داده که مفهوم خانه برای او چه اهمیت روایی ویژه ای دارد و برای همین در این رمان نیز خانه و بعد خانواده موضوع روایت او هستند. رمان با یک اعتراف به قتل آغاز می شود. سپس با فلاش بکی کوتاه با خانواده ای خوشبخت و آمریکایی آشنا می شویم که در اوج شکوفایی و شادی هستند.
پدر چهل و پنج سالۀ ورزش کار و جذاب و مادر راوی که انگار همه چیز به کام آن ها و فرزندانشان است. اما این شروع زنجیره ای از ترسناک ترین و پررمزورازترین روابطی ست که حتی مخاطبان بسیار حرفه ای هم نمی توانند حدسش را بزنند. رازهایی آشکار می شوند و خونی روان که نشان می دهد هیچ چیز نمی تواند تا ابد پنهان بماند. مک فادن در این رمان خود نیز نشان می دهد خانه ها چقدر می توانند مرموز و البته رازآلود باشند.

کتاب راز پدر و مادر

فریدا مک فادن
​فریدا مک فادن، نویسنده پرفروش آمازون شماره 1 اهل امریکا، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان انگیز روانشناختی و رمان های طنز پزشکی پرفروش Kindle را نوشته است.