کتاب تروما، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد‏‫

Trauma-Focused ACT
راهنمای عملی برای متخصصان
کد کتاب : 145032
مترجم : گشاو شریفی


شابک : ‏‫‬978-6222811648
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 630
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تروما، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد‏‫ اثر راس هریس

درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر تروما (TFACT) یک مدل منعطف و جامع برای درمان طیف وسیعی از مسائل مربوط به تروما، از جمله اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)، اعتیاد، افسردگی، اختلالات اضطرابی، آسیب اخلاقی، درد مزمن، شرم، خودکشی، بی‌خوابی، نارضایتی پیچیده، مسائل دلبستگی، مشکلات جنسی و موارد دیگر است. این کتاب که راس هریس، مربی مشهور بین‌المللی درمان پذیرش و تعهد، آن را نوشته است، برای کارورزان در تمام سطوح تجربه کاربرد دارد، و دسترسی انحصاری را به منابع قابل دانلود رایگان از جمله پیش‌نویس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی، جزوه‌ها و کاربرگ‌ها فراهم می‌کند.

با کتاب تروما، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد راهبردهای پیشرفته را برای بهبود گذشته، زندگی در زمان حال و ساخت آینده‌ای جدید کشف کنید. با رویکردی مواجهه‌محور و مبتنی بر شفقت خواهید آموخت چگونه به مراجعان خود کمک کنید تا: امنیت را در بدن خود بیابند؛ رویکردشان از خودبیزاری به خودشفقتی تغییر یابد؛ بین احساس، ذهن و بدن خویش تعادل ایجاد کنند و دوباره درگیر زندگی شوند؛ از طریق مواجهه، خاطرات آسیب‌زا را تغییر دهند؛ با ارزش‌هایشان ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها زندگی کنند؛ رشد پس از سانحه را تجربه کنند.

کتاب تروما، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد‏‫

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.
دسته بندی های کتاب تروما، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد‏‫