کتاب مرواریدهای درایت

Pearls of Wisdom: 30 Inspirational Ideas to Live Your Best Life Now
30 نکته الهام بخش برای یک زندگی عالی
کد کتاب : 1527
مترجم :
شابک : 978-964-236-788-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جک کنفیلد از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های خودپروری

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب مرواریدهای درایت اثر جک کنفیلد

کتاب مرواریدهای درایت، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که نخستین بار در سال 2012 به چاپ رسید. هر فصل از این کتاب دگرگون کننده، دربردارنده ی ایده ای تازه برای خلق تغییری مثبت در زندگی است و طیف وسیعی از موضوعات مهم زندگی انسان ها (از توصیه هایی درباره ی چگونگی گوش دادن به راهنمای درون گرفته تا کشف و پیگیری عشق و علاقه تان در زندگی) را در بر می گیرد. کتاب مرواریدهای درایت با ترکیب تکنیک ها، بینش ها، تأملات و نقطه نظرهای هم مرسوم و هم نوین به شما کمک می کند از چرخه ی بی پایان مشکلات زندگی روزمره خارج شوید و به دنیایی والاتر و روشن تر قدم بگذارید. «آیا واقعاً دارم بهترین استفاده را از زندگی ام می کنم؟» اگر تا به حال این سوال را از خودتان پرسیده اید، کتاب مرواریدهای درایت درست برای شماست؛ کتابی که از زبان بهترین اساتید خودپروری و الهام بخشی، جواب این سوال را می دهد.

کتاب مرواریدهای درایت

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب مرواریدهای درایت
With an eclectic mix of suggestions for transforming your life.
با ترکیبی گلچین شده از پیشنهادها برای دگرگون کردن زندگی تان.
Goodreads

A unique book.
کتابی منحصر به فرد.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب مرواریدهای درایت (لذت متن)
گاه الهام بخشی، بدون این که ما خواسته باشیم، روی می دهد؛ در مواردی هم باید آن را طلب کنیم... و بعد گوشه ی خلوتی خلق کنیم تا آن را دریافت نمائیم.

اغلب مردم عادت ندارند از خود به خوبی مراقبت کنند و نیازهایشان را برآورده سازند. خوشبختانه شروع این فرآیند بسیار ساده است: کافی است این نیازها را شناسایی کنید. روزی سه بار از خود بپرسید: در این لحظه بهترین کاری که برای خودم می توانم انجام دهم، کدام است؟ و بعد به جوابی که دریافت می کنید، به دقت توجه نمایید.

عالم هستی ترفند نمی زند. انجام دادن کاری که دوست دارید، اشتباه نیست. ببینید چه اشتیاقی دارید. به دنبال اشتیاق خود بروید تا به زندگی موفق برسید.