کتاب ضربه های شفابخش

Tapping Into Ultimate Success
راهکارهای جدید برای خلق موفقیت
کد کتاب : 1534
مترجم :
شابک : ‏‫‬‮‭978-964-236-682-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

جک کنفیلد از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های خودپروری

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب ضربه های شفابخش اثر جک کنفیلد

کتاب ضربه های شفابخش، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که نخستین بار در سال 2012 به چاپ رسید. چه می شد اگر مشکلات و سختی ها برطرف می شدند؟ چه می شد اگر ترس ها و بی اعتمادی هایی که مانع رسیدن شما به زندگی، شغل و روابط دلخواهتان هستند، از بین می رفتند؟ تکنیک های آزادی عاطفی (EFT)، ابزاری دگرگون کننده و بسیار تأثیرگذار برای رها شدن از ترس ها، تردیدها و ناراحتی هایی است که مانعی بر سر راه داشتن زندگی مطلوب و مطابق با ارزش ها و ایده آل های هر فرد به حساب می آیند. کتاب ضربه های شفابخش با استفاده از این تکنیک های کاربردی، مخاطبین را گام به گام در راه غلبه بر مشکلات و رسیدن به موفقیت همراهی می کند. روش های معرفی شده در این کتاب، فوق العاده ساده هستند و در عین این سادگی، موفق به دگرگون کردن زندگی صدها هزار نفر در سراسر دنیا شده اند.

کتاب ضربه های شفابخش

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب ضربه های شفابخش
With this book, the rewards you’ve been looking for are at your fingertips.
با این کتاب، چیز بارزشی که دنبالش می گشته اید، در دستانتان قرار می گیرد.
Goodreads

With transformative methods.
با متدهایی دگرگون کننده.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب ضربه های شفابخش (لذت متن)
با وجود تمام آموزش های عالی در جهان، چرا اغلب افراد موفق نمی شوند؟ در زمینه ی اصول معنوی، قوانین فراگیر جهانی و مفاهیم موفقیت، انواع کتاب ها، سی دی های ویدیویی و شنیداری تهیه شده اند. سخنرانی های الهام بخش، کارگاه های آموزشی، همایش ها و گردهمایی های آموزشی فراوانی مرتب تشکیل می شوند؛ ولی دستیابی به موفقیت برای بسیاری از افراد هنوز یک معضل بزرگ است. همچنین ایده ها و نظراتی که ارائه می شوند، الهام بخش و اغلب انگیزه دهنده هستند؛ اما به کار بردن آن ها موضوعی است که برای بسیاری از مردم دشوار است.

فقط داشتن نقشه برای رسیدن به مقصد کافی نیست، تنها دانستن این که چه باید انجام دهیم، کفایت نمی کند. ذهن انسان ها با مکانیزم ها و راهکارهای حمایتگرانه ای طراحی شده است که دستیابی به هدف را با دشواری رو به رو می سازد، در نتیجه میلیون ها نفر از تلاشی که می کنند تا از جای خود به جایی که می خواهند برسند، دلسرد و سرخورده شوند. کتاب حاضر برای پر کردن این شکاف نگارش یافته است.