کتاب هنر فخر فروشی

Brag
یا مشک آن است که عطار بگوید
کد کتاب : 16311
مترجم :
شابک : 978-6001821189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر فخر فروشی اثر پگی کلاوس

به خوبی مستند شده است که سخت کوشی برای حفظ ستاره حرفه ای شما کافی نیست: خود تبلیغی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های پیشرفت شناخته می شود. برنامه ظریف اما موثر متخصص ارتباطات مشهور برای فروش بهترین دارایی شما - خودتان - بدون خاموش کردن آنهایی که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید.
"سبک نوشتاری متقاعد کننده و لحن معتبر کلاوس... تاثیر تغییردهنده ای که لاف زدن می تواند بر حرفه شما داشته باشد را نشان می دهد... یک آغازگر تجاری ارزشمند."
کتاب هنر فخر فروشی اثر پگی کلاوس در زمینه‌ی معرفی خود و موفقیت نوشته شده است. این کتاب اولین بار در سال 2003 منتشر شد. کتاب هنر فخر فروشی به کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افراد دیگر می‌آموزد که هنر فخر فروشی را بیاموزند. روش‌ها، تمرین‌ها و مثال‌های این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا در هنر فخرفروشی مهارت کسب کنند و با استفاده از روش‌هایی که تا امروز مدیران و کارمندان حرفه‌ای از آن بهره‌مند شده‌اند، به مهارت تعریف از خود برسیم.
نویسنده معتقد است بیشتر افراد معنای فخرفروشی را در کسب و کار اشتباه متوجه می‌شوند. با اعتقاد او مشکل ما با تعریف از خود به این شکل است که بیشتر ما تصور می‌کنیم میان در خفا ماندن و گزافه‌گویی، مجبوریم یکی را انتخاب کنیم. در حالی که این طور نیست، همیشه یک حد وسط وجود دارد.

کتاب هنر فخر فروشی

پگی کلاوس
پگی کلاوس متخصصان حرفه ای را در سراسر جهان در شرکت های پیشرو که شامل Credit Suisse ،Disney ،UNICEF و Kaiser Permanente است، آموزش می دهد.