کتاب بهترین باش

Insane Energy for Lazy People
چگونه ذهن و بدنمان را شارژ کنیم.
کد کتاب : 16342
شابک : 978-6002535214
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهترین باش اثر آندری سدنیف

کتاب بهترین باش (چگونه ذهن و بدنمان را شارژ کنیم) یک سیستم جامع و گام به گام است برای آنکه بتوانید به شکل شگفت انگیزی پر انرژی شوید. این کتاب مبتنی بر 10 سال تحقیق و آزمایش در مورد این مسئله است که چه چیزی می تواند چندین برابر انرژی شخصی یک فرد تنبل را افزایش دهد. عناصر این سیستم توسط پرانرژی ترین مردم جهان از جمله کارآفرینان ، ورزشکاران و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. شما بینش های زیادی به دست می آورید و تکنیک های انرژی را همراه با داستان های جذاب ، تحقیقات علمی و مثال های واقعی می آموزید. مفاهیم این سیستم با هدف تغییر ذهنیت شما ، به حداکثر رساندن انرژی شخصی شما و افزایش میزان لحظه های شاد در زندگی شما ایجاد شده اند. هنگامی که پر انرژی تر شوید ، ممکن است احساس کنید که یک موتور جت در داخل خودتان دارید و در طی یک روز بیش تر از یک فرد معمولی در طی یک هفته می توانید کارهایتان را انجام دهید و به موفقیت برسید.
این کتاب در جهت رسیدن به انرژی بیشتر مباحث گوناگونی را مطرح می کند. از جمله: کنترل کردن افکار منفی، روش قدردانی، مراسم انرژی صبحگاهی، بفهمید که چه کسی هستید، کاهش وزن و تناسب اندام و...

کتاب بهترین باش

آندری سدنیف
آندری سدنیف (Andrii Sedniev)، بنیانگذار سیستم Magic of Public Speaking است که به صدها سخنران در سراسر جهان کمک کرده است تا در مدت زمان بسیار کوتاهی پتانسیل خود را در سخنرانی عمومی آشکار کنند.