کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

November 9
کد کتاب : 107421
مترجم :
شابک : 978-6004615419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

نهم نوامبر
November 9
کد کتاب : 17098
مترجم :
شابک : 978-6229506943
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب نهم نوامبر اثر کالین هوور

کتاب «نهم نوامبر» رمانی نوشته ی «کالین هوور» است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. «فلن» روز قبل از نقل مکان به آن سوی کشور، با رمان نویسی جوان به نام «بن» آشنا می شود. آشنایی نه چندان به موقع آن ها باعث می شود «فلن» آخرین روزش در لس آنجلس را در کنار «بن» بگذراند، و به این ترتیب، زندگی پر فراز و نشیبش به منبع الهامی برای «بن» در خلق رمانش تبدیل شود. این دو در طول زمان و روابط گوناگون خود، هر سال در همان روز با یکدیگر ملاقات می کنند. تا این که یک روز «فلن» شک می کند که آیا «بن» در حال گفتن حقیقت بوده یا فقط واقعیتی بی نقص را از خودش ساخته تا پیچ و خم نهایی داستانش را به وجود آورد. آیا رابطه ی «بن» با «فلن»—و همینطور رمانش—را می توان یک داستان عاشقانه در نظر گرفت؟

کتاب نهم نوامبر


ویژگی های کتاب نهم نوامبر

«کالین هوور» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

کالین هوور
کالین هوور، زاده ی ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان های هوور در زمینه ی ادبیات بزرگسالان و جوانان است.کالین هوور در سولفور اسپرینگز تگزاس متولد شد. او در سالتیلو بزرگ شد و در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان سالتیلو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۰۰، با هیث هوور ازدواج کرد و در حال حاضر از او سه پسر دارد. او قبل از شروع حرفه ی نویسندگی در خدمات اجتماعی و تدریس کار می کرد.در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته، کرد؛ بدون این که قصد چاپ آن را...
نکوداشت های کتاب نهم نوامبر
An unforgettable love story between a writer and his unexpected muse.
عاشقانه ای فراموش نشدنی میان یک نویسنده و منبع الهام غیرمنتظره ی او.
Barnes & Noble

It will have readers hooked from the first pages.
این کتاب از همان نخستین صفحات، مخاطبین را به خود جذب می کند.
Library Journal Library Journal

Sure to please a plethora of readers.
اثری که بدون تردید برای طیف وسیعی از مخاطبین رضایت بخش خواهد بود.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب نهم نوامبر (لذت متن)
یه بار دیگه به تصویر خودم توی آینه نگاه می کنم. دو سال پیش بلندی موهام فقط تا سر شونه هام و چتریای کوتاهم تا روی پیشونیم بود، ولی توی این دو سال موهام کلی بلند شده. این بلندی بدون دلیل نبوده.

آستین دست چپمو تا مچ پایین می کشم و یقه ام رو بالا میدم تا گردنمو تا حد امکان بپوشونم. این طوری زخما رو نمیشه به این راحتیا دید. الان دیگه می تونم ظاهر خودمو توی آینه تحمل کنم. قبلا فکر می کردم دختر زیبایی هستم، ولی حالا موها و لباسام تقریبا کل بدنمو پوشوندن.

خوب می شد اگه یکی برای یه بارم که شده به چشمام نگاه می کرد و بهم خیره می شد. از آخرین باری که این اتفاق افتاده، خیلی وقته که گذشته. از این که اعتراف کنم دلم برای توجهی که قبلا از آدما می گرفتم تنگ شده متنفرم، ولی واقعیت اینه که دلم تنگ شده. خیلی زیاد.