کتاب جاده شخصیت

The Road to Character
کد کتاب : 17471
مترجم :
شابک : 978-6008067436
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

در مسیر شخصیت
The road to character
کد کتاب : 64115
مترجم :
شابک : 978-9644891250
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جاده شخصیت اثر دیوید بروکس

دیوید بروکس با خرد ، شوخ طبعی ، کنجکاوی و بینش های تیزی که میلیون ها خواننده را به سمت ستون نیویورک تایمز و کتاب های پرفروش قبلی او کشانده است ، به طور مداوم زندگی روزمره ی ما را به روش های غافلگیرانه و اصیل روشن کرده است. در کتاب حیوان اجتماعی ، او علوم عصبی روابط انسان و اینکه چگونه می توانیم با همدیگر رشد کنیم را کشف کرد. اکنون ، او در کتاب جاده ی شخصیت ، روی ارزشهای عمیق تری که باید زندگی ما را آگاه کند ، متمرکز شده است. در پاسخ به آنچه او فرهنگ بزرگ من می نامد ، که بر موفقیت بیرونی تأکید می کند ، بروکس ما و خودش را به چالش می کشد تا مقیاس های موجود بین "ارزش های رزومه" - دستیابی به ثروت ، شهرت و مقام - و "ارزش های مدح" ، "چیزهایی که در هسته ی وجودی ما وجود دارند: مهربانی ، شجاعت ، صداقت ، یا وفاداری را ، با تمرکز بر اینکه چه نوع روابطی ایجاد کرده ایم ، به تعادل برسانیم.
بروکس با نگاهی به برخی از بزرگترین متفکران و رهبران الهام بخش جهان ، این موضوع را بررسی می کند که چگونه از طریق مبارزه درونی و احساس محدودیت های خود ، آنها یک شخصیت درونی نیرومند را بنا کرده اند. یک فعال کارگری ، فرانسیس پرکینز ، نیاز به سرکوب بخشهایی از خود را درک کرد تا بتواند ابزاری برای اهداف بزرگتر باشد. دوایت آیزنهاور زندگی خود را پیرامون خود-بیانگری ناگهانی سازماندهی نکرد بلکه خود-محدودیتش را در نظر گرفت. دوروتی روز ، نوکر کاتولیک فداکار و قهرمان فقیر ، واژگان سادگی و تسلیم شدن را به عنوان یک زن جوان آموخت. پیشگامان حقوق مدنی، فیلیپ راندولف و بیارارد روستین مهارت و منطق خود-نظمی را یاد گرفتند ، ضرورت عدم اعتماد به کسی حتی هنگام جنگ صلیبی.
بروکس در کتاب جاده ی شخصیت روانشناسی ، سیاست ، معنویت و اعترافات را درهم آمیخته است. جاده ی شخصیت این فرصت را برای ما فراهم می کند تا در اولویت های خود تجدید نظر کنیم و تلاش کنیم زندگی درونی غنی ای بسازیم که نشانه فروتنی و عمق اخلاقی است.
دیوید بروکس می نویسد: "شادی" یک محصول فرعی است که توسط افرادی که هدفشان چیزهای دیگری است ، تجربه می شود"

کتاب جاده شخصیت


ویژگی های کتاب جاده شخصیت

نامزد جایزه بهترین کتاب غیر داستانی گودریدز سال 2015

پرفروش ترین کتاب سال نیویورک تایمز

دیوید بروکس
دیوید بروکس (David Brooks؛ زادهٔ ۱۱ اوت ۱۹۶۱) یک روزنامه‌نگار، و متصدی ویراستاری اهل ایالات متحده آمریکا است.بروکس در ۱۱ اوت ۱۹۶۱ در تورنتو اونتاریو در کانادا زاده شد اما پدرش در واقع شهروند ایلات متحده بود که در آن زمان در کانادا اقامت داشت که پس از چند سال به هم راه خانواده‌اش به آمریکا بازگشته و در نیویورک اقامت کردند. پدرش در دانشگاه نیویورک به تدریس ادبیات انگلیسی می‌پرداخت و مادرش در حال تحصیل در رشته تاریخ بریتانیا در دانشگاه کلمبیا بود.در سال ۱۹۷۹، بروکس وارد دانشگاه شد...
نکوداشت های کتاب جاده شخصیت
A hyper-readable, lucid, often richly detailed human story
داستانی خواندنی، شفاف و بسیار پر جزئیات از انسان
The New York Times Book Review

This profound and eloquent book is written with moral urgency and philosophical elegance.
این کتاب عمیق و شیوا با ضرورت های اخلاقی و ظرافت های فلسفی نوشته شده است
Andrew Solomon

A powerful, haunting book that works its way beneath your skin.
کتابی قدرتمند و جذاب که شما مسحور آن خواهید شد
The Guardian

قسمت هایی از کتاب جاده شخصیت (لذت متن)
هنگامی که جرج بوش پدر، فردی که در همان دوران بزرگ شده بود، نامزد ریاست جمهوری شده با در پیش گرفتن ارزش های دوران کودکی خود، از این که مدام در مورد خودش سخن بگوید سرباز میزد. اگر یکی از تنظیم کنندگان سخنرانی هایش، در یکی از نطق هایی که برای او آماده می کرد از کلمه "من" استفاده می کرد، جرج بوش پدر به طور غریزی روی آن خط می کشید و حذفش می کرد. اعضای ستاد انتخاباتی اش به او التماس می کردند؛ تو داری برای ریاست جمهوری مبارزه می کنی؟ باید در مورد خودت صحبت کنی.»

همزمان با بالا رفتن آشکار میزان اعتماد به نفس آدمها، تمایل آنها به شهرت نیز افزایشی چشم گیر یافته است. در گذشته از میان آرزوهای مردم، شهرت عموما در رده های پایین جای می گرفت. در یک بررسی در سال ۱۹۷۶ که از مردم میپرسید اهدافشان در زندگی را فهرست کنند، شهرت، از میان شانزده هدف بالقوه، در جایگاه شانزدهم قرارگرفت. در سال ۲۰۰۷ اما ۵۱ درصد از جوانها عنوان کردند که به شهرت رسیدن یکی از مهمترین اهدافشان در زندگی است.

با کنکاش در فرهنگ عامه، مدام این پیام یکسان را در همه جا مییابم؛ شما ویژه هستید. به خودتان اعتماد کنید. با خودتان روراست باشید. فیلم های پیکسار و دیزنی پیوسته به کودکان می گویند که چقدر شگفت انگیزند. سخنرانی های جشن های دانش آموختگی یا آغاز سال تحصیلی هم همین کلیشه ها را تبلیغ می کنند؛ عشقتان را دنبال کنید. زیر بار محدودیتها نروید. مسیرتان را خودتان تعیین کنید.