کتاب خرس شمشیر به دست

The Bear with the Sword
کد کتاب : 17591
مترجم :
شابک : 978-6226839075
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب خرس شمشیر به دست اثر دیوید کالی

در این تمثیل به موقع و مبتکرانه، یک خرس با یک شمشیر قدرتمند به جنگل می رود تا تمام درختان را قطع کند و روی قلعه تسخیرناپذیر خانه خود بسازد. پس از آن که توسط سیل شسته می شود، او برای یافتن و مجازات موجود مسئول به سفر می رود. او پس از متهم کردن مجموعه‌ای از موجودات غیرمعمول - از جمله یک جفت بیور، یک خوک یک گوش، یک روباه عاشق تیراندازی با کمان و چند پرنده میوه‌دوست - در نهایت به حقیقت می‌رسد: سیل توسط فردی با شمشیری که تمام درختان را قطع کرد رخ داده است. پشیمانی خرس و اقداماتی که برای جبران خرابکاری خود انجام می دهد، پیام مهمی را برای همه خوانندگان جوان ارائه می دهد.

کتاب خرس شمشیر به دست

دیوید کالی
دیوید کالی (متولد 1972) نویسنده ایتالیایی سوئیسی است که کتابهای تصویری و رمان های گرافیکی، در درجه اول برای کودکان و بزرگسالان دارد.او در ایتالیا زندگی می کند. کار او در 25 کشور منتشر شده و به زبان های زیادی ترجمه شده است.او همچنین با نام مستعار "Taro Miyazawa" و "Daikon" می نویسد.
قسمت هایی از کتاب خرس شمشیر به دست (لذت متن)
«خرس خوش تیپ ما به جنگل می رود تا قدرت شمشیرش را امتحان کند. برای همین می افتد به جان درخت ها و قرچ قرچ تنه درخت ها را قطع می کند. بعدا، زمانی که آب می آید و قلعه اش را خراب می کند، راه می افتد تا ببیند کار چه کسی بوده است. اما وقتی می فهمد چه کسی مقصر بوده دهانش از تعجب باز می ماند.»