کتاب تاکروین (کتاب دوم)

War Hawk
شاهین جنگی
کد کتاب : 17840
مترجم :
شابک : 978-6001822896
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 495
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

تاکروین (کتاب اول)
The Kill Switch
نابودگر
کد کتاب : 17839
مترجم :
شابک : 978-6001822773
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی تاکروین (کتاب اول) اثر جیمز رولینز

هنگامی که یک مأموریت مستلزم مخفی کاری، اجرا و احتیاط کامل است، دولت ایالات متحده از چه کسی دعوت می کند؟ با جدیدترین افراد استخدام شده در جهان در حال گسترش - رنجر سابق ارتش تاکر وین و همراه سرسخت او، کین، یک سگ کارگر نظامی با توانایی های استثنایی - آشنا شوید:

شاهین جنگی!

ماموریت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد: بیرون آوردن یک نجیب زاده داروساز از خاک روسیه، مردی فرار که راز یک سلاح زیستی مرگبار را در اختیار دارد. اما هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. در حالی که تاکر و کین تلاش می کنند تا یک حرکت جلوتر از دشمنان مرگبار خود را حفظ کنند، توطئه ای با گستره ویرانگر جهان آشکار می شود.

از استپ‌های یخ‌زده روسیه گرفته تا کوه‌های آفتاب‌زده آفریقای جنوبی و نامیبیا، یک تهدید بیولوژیکی میلیون‌ها سال در حال شکل‌گیری در قلب آمریکا است. همه چیزهایی که مانع از یک آخرالزمان جهانی می شود: یک مرد و سگش. اما آیا حتی تاکر و کین می توانند یک تهدید زیست محیطی را از گذشته باستان برای نجات آینده جهان خنثی کنند؟

کتاب تاکروین (کتاب اول)

جیمز رولینز
جیمز رولینز با نام اصلی جیمز پاول چاکوفسکی، زاده ی 20 آوریل 1963، دامپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.رولینز در شیکاگو چشم به جهان گشود. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی زیست شناسی تکاملی ادامه داد و در سال 1985 با درجه ی دکترا در رشته ی دامپزشکی از دانشگاه میزوری فارغ التحصیل شد. رولینز سپس به ساکرامنتوی کالیفرنیا رفت و فعالیتش را به عنوان دامپزشک آغاز نمود. او پس از چندی دامپزشکی را رها کرد تا نویسنده ای تمام وقت شود.