کتاب انقلاب اجتماعی

A Social Revolution: Politics and the Welfare State in Iran
سیاست دولت رفاه در ایران
کد کتاب : 19465
مترجم :
شابک : 978-6226843096
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 419
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب انقلاب اجتماعی اثر کوان هریس

برای دهه ها ، ناظران سیاسی و صاحب نظران، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور ایدئولوژیک سخت در آستانه فروپاشی ، منحصرا متصل به یک پایگاه اجتماعی باریک ، توصیف کرده اند. در یک انقلاب اجتماعی ، کوان هریس به طور قانع کننده ای نشان می دهد که چگونه آنها اشتباه می کنند. مطالعات قبلی عواقب ناشی از سه دهه تغییر اجتماعی پس از انقلاب 1979 را نادیده می گیرند. امروزه افراد بیشتری در کشور بیش از هر شکل دیگری از سازمان های دولتی به نهادهای رفاهی و سیاست اجتماعی متصل هستند. در حقیقت ، بیشتر تلاطم های سیاسی فعلی ایران نتیجه موفقیت این برنامه های رفاه اجتماعی است که موجب ایجاد طبقات اجتماعی تازه تحصیل کرده شده است. بر اساس کارهای میدانی گسترده ای که در ایران انجام شده ، هریس نشان می دهد که چگونه رژیم انقلابی از طریق گسترش برنامه های بهداشت و آموزش ، که دولت را در زندگی روزمره جای داده است ، تا به امروز توانسته مقاومت کند. این تمرکز بر سیاست های اجتماعی جمهوری اسلامی ایران خط جدیدی از تحقیق در مورد دولت های رفاهی در کشورهایی را فراهم می کند که اغلب نادیده گرفته می شوند.

کوان هریس استادیار جامعه شناسی در دانشگاه کالیفرنیا - لس آنجلس است. وی کلاسهای مطالعات توسعه ، سیاستهای خاورمیانه و روشهای تاریخی در علوم اجتماعی را تدریس می کند.

کتاب انقلاب اجتماعی

نکوداشت های کتاب انقلاب اجتماعی
Harris literally wrote the book on politics and welfare in Iran
هریس به معنای واقعی کلمه کتابی خوب درباره سیاست و رفاه در ایران را نوشت
Foreign Policy

A Social Revolution acts as a much-needed corrective to a lot of the academic and policy literature on contemporary Iran.
کتاب انقلاب اجتماعی به عنوان یک اصلاحیه لازم برای بسیاری از ادبیات دانشگاهی و سیاستگذاری ها درباره ایران معاصر عمل می کند.
Middle East Journal

"Harris offers a first-rate book on Iran
هریس کتابی درجه یک درباره ایران ارائه می دهد
CHOICE

قسمت هایی از کتاب انقلاب اجتماعی (لذت متن)