کتاب مینی و برادر تنبل

Mini als Hausfrau
کد کتاب : 20005
مترجم :
شابک : 978-6005190885
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مینی و برادر تنبل اثر کریستینه نوستلینگر

در این کتاب ماجراهای مینی و برادر تنبل اش را می خوانید.
مادر و مادربزرگ تصادف کرده اند و باید چند روزی در بیمارستان بستری باشند. پدر از مینی و موریتس می خواهد که در انجام کارهای خانه به او کمک کنند. مینی فوری به پدر قول می دهد که کمک کند ولی موریتس با ناراحتی قبول می کند.
از همان روز اول دردسرها شروع شد. هنوز پدر بیرون نرفته بود که موریتس لباس شنایش را برداشت و گفت: «من می روم استخر». آن روز مینی ظرف ها را شست، اتاق نشیمن را جمع و جور کرد، تخت پدر را مرتب کرد، برای خرید بیرون رفت و حمام را تمیز کرد. موریتس در هیچ کاری به مینی کمک نکرد اما مینی هیچ شکایتی به پدر نکرد چون دوست نداشت چغلی موریتس را بکند.

کتاب مینی و برادر تنبل

کریستینه نوستلینگر
کریستینه نوستلینگر (Christine Nöstlinger) (زاده ۱۳ اکتبر ۱۹۳۶ - درگذشت ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸ ) نویسنده اتریشی در زمینه ادبیات کودک و نوجوان و برنده جایزه هانس کریستیان آندرسن در سال (۱۹۸۴).این نویسنده اتریشی با نگارش داستان‌هایی در مورد پسرکی به نام "فرانتس" همراه با صدایی جیک مانند و همه دیگر ویِژگی‌های او به شهرت دست یافت.کریستینه نوستلینگر در ۱۳ اکتبر ۱۹۳۶ در وین متولد شد و در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸ در همان شهر درگذشت. وی پس از تحصیل در رشته گرافیک در آکادمی هنر کاربردی وین به نگارش مطلب برای ...