کتاب خانم ساندویچ یخ

Ms Ice Sandwich
کد کتاب : 20044
مترجم :
شابک : 978-6008968078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب خانم ساندویچ یخ اثر میه کو کاواکامی

"خانم ساندویچ یخ" به قلم "میه کو کاواکامی" یک رمان بسیار خوب است که بیداری عاطفی در پسری که با تغییرات بلوغ روبرو است را پردازش می کند. پسرک اطلاعاتی را که با احساسات او در تضاد است، بالا و پایین می کند و "میه کو کاواکامی" شرح جذابی از شیفتگی او نسبت به زنی که در فروشگاه محلی کار می کند، ارائه می دهد.
"خانم ساندویچ یخ" یک گوهر کوچک در قالب رمان است که بسیاری از مناطق احساسی را در بر می گیرد و همه ی آن را به کمال نزدیک می کند. مانند زندگی، این یک رشته از رویدادها است که راوی فقط سعی می کند از آن عبور کند و اغلب مطمئن نیست که از او چه انتظاری می رود.
در قلب داستان، زنانی در زندگی او قرار دارند: مادرش ، که با او "عادت می کند توجه نکند"، مادربزرگ در حال مرگ، دوستی گرم و سرد او با دختری به نام توتی، و صد البته شیفتگی او به "خانم ساندویچ یخ". "خانم ساندویچ یخ" که احتمالا در اوایل 20 سالگی اش به سر می برد، در فروشگاه ساندویچ یک مغازه ی محلی کار می کند و راوی به او و چشمانش آنقدر خو گرفته که او هر روز آنجا متوقف می شود تا یک ساندویچ تخم مرغ بخرد و ببیند که چگونه "خانم ساندویچ یخ" ماهرانه آن را در یک ظرف قرار می دهد. چشمان "خانم ساندویچ یخ" بسیار درشت هستند و او در سرش، چشمان دختر را با چشمان سگ های بزرگی که از یکی از داستان های هانس کریستین اندرسن به یاد می آورد، مقایسه می کند.

کتاب خانم ساندویچ یخ

میه کو کاواکامی
میه کو کاواکامی (زاده 29 اوت 1976) خواننده، وبلاگ نویس و نویسنده ژاپنی از اوزاکا است. کارهای او برنده جوایز معتبر ادبی ژاپنی در ژانرهای مختلف ، از جمله جایزه 138th Akutagawa برای رمان خود Chichi to run (سینه و تخم مرغ)، جایزه Tanizaki 2013 برای مجموعه داستان کوتاه خود Ai no yume to ka (Dreams of Love و غیره). ) ، و جایزه Nakahara Chūya در سال 2008 برای شعر معاصر برای Sentan de، sasuwa sasareruwa soraeewa شد.
نکوداشت های کتاب خانم ساندویچ یخ
Whimsical… Described as Haruki Murakami’s “favorite young novelist,” Kawakami is destined to charm Anglophone audiences as well.
عجیب و غریب ... کاواکامی که "رمان نویس جوان مورد علاقه هاروکی موراکامی" توصیف شده است ، قرار است مخاطبان سایر زبان ها را نیز مجذوب خود کند.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب خانم ساندویچ یخ (لذت متن)
من هرگز وسط اقیانوس یا لبه ی آسمان را ندیده ام،اما شاید آن نوع نسیمی که آنجا می وزد حالا ناگهان می آید و اینجا می وزد ومن حس می کنم که به دورم پیچیده است.مثل وقتی که گربه ای را بغل می کنید وشکمش را لمس میکنی...وقتی که ایستاده ام وبه خانم ساندویچ یخ زل زده ام، تمام این چیزها برایم اتفاق می افتد...وقتی دست دراز می کنم تا سفارشم را از خانم ساندویچ یخ بگیرم ،هوا ناگهان سرد می شود. او هنوز رویش به سمت من است اما چشم هایش به سمت مشتری بعدی رفته است، و آن نسیم جادویی دست از وزیدن می کشد...