کتاب لویی کان

Essential Texts
متون اصلی
کد کتاب : 122337
مترجم :
شابک : 978-0050664575
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

لویی کان متون اصلی
Louis Kahn: Essential Texts
کد کتاب : 20645
مترجم :

شابک : 978-9644043499
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لویی کان متون اصلی اثر لوئیس آی کان

کتاب "لویی کان متون اصلی" گزیده ای متفکرانه از سخنان و نوشته های معمار مشهور است. این اثر از گلچین منحصربه‌فرد از سخنرانی‌ها، مقاله‌ها و مصاحبه‌های لوئی کان که برخی از آنها قبلا منتشر نشده‌اند، نشأت می‌گیرد. گرداورنده این مجموعه سعی کرده است تا سیر تکامل و اصول تفکر معمار بانفوذ آمریکایی را از کارهای اولیه‌اش در دهه 1940 تا زمان مرگش در سال 1974 نشان دهد.

کتاب حاضر با ترجمه مجموعه ای از مترجمان و به همت نشر "علمی" در ایران منتشر شده است.
این متن مجموعه ای از مقالات دوره های مختلف زندگی کان است. هر مقاله متفاوت است، اما بسیاری از آنها اطلاعات (افکار) تکراری دارند. این می‌تواند گاهی اوقات خواندن را کمی خسته‌کننده کند، اما اگر به ایده‌های کان اجازه دهید، کمک می‌کند تا در آن فرو روید. او از «وجود - اراده» زیاد صحبت می کند.

کتاب لویی کان متون اصلی

لوئیس آی کان
لوئیس ایزادور کان (۱۹۰۱–۱۹۷۴) معمار استونی-تبار آمریکایی بود. نام اصلی او «ایتزه-لیب اشموئیلوسکی» بود.درچند مؤسسه دانشگاهی از جمله دانشگاه ییل، انستیتو تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه پنسیلوانیا تدریس می‌کرد. او یکی از اعضاء اصلی تیم سیام بود. او در نیویورک به سال ۱۹۷۴ درگذشت.تاریخ تولد او در جزیره کوره ساره در استونی چندان روشن نیست. در ۱۹۰۵ با خانواده یهودی خود به آمریکا مهاجرت کرد. از ۱۹۲۰ تا ۱۹۲۴ در فیلادلفیا در دانشگاه پنسیلوانیا که شیوه آموزشی آن شبیه دانشسرای عالی مل...
دسته بندی های کتاب لویی کان متون اصلی