کتاب بازگشت به سرای اصلی

Going Home
داستان هایی از نزدیک شدن به مرز مرگ
کد کتاب : 21064
مترجم :
شابک : 978-6001183461
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

معرفی کتاب بازگشت به سرای اصلی اثر کلم کین

"بازگشت به سرای اصلی" از "کلم کین"، "داستان هایی از نزدیک شدن به مرز مرگ" را بازگو می کند. 'زمانی که بمیریم چه اتفاقی می افتد؟' این پرسشی است که روزنامه نگار برنده ی جایزه، "کلم کین"، در کتاب پر شور و هیجان خود تحت عنوان "بازگشت به سرای اصلی" ، که شامل جامع ترین توصیفاتی است که زنان و مردان ایرلندی در مورد زندگی پس از مرگ ارائه داده اند ، به آن پاسخ داده است.
این کتاب مصاحبه با بیش از 60 ایرلندی است که بسیاری از آنها درگذشته اند. با استفاده از تکنیک های مدرن احیا ، آنها دوباره به این جهان بازگشته اند. در "بازگشت به سرای اصلی" ، آن ها داستان های شگفت انگیزی از سفر به جهان دیگر را آورده اند. بیشتر آنها از طریق تونل های تاریک سفر کرده اند ، وارد روشنایی شدیدی شده اند ، مورد استقبال خانواده و دوستان متوفی قرار گرفته اند و با موجودی برتر روبرو شده اند. اکثریت مردم احساس آرامش عمیق کرده اند. نویسنده همراه با بیان داستان هایی از تجربیات نزدیک به مرگ ، سفرهای خارج از بدن و مشاهده های در بستر مرگ ، گزارش های قدیمی را، در دست نوشته های ایرلند باستان کشف کرده است که آینه داستان های مربوط به امروز است. وی همچنین آخرین شواهد علمی را بررسی می کند.
این کتاب خوانشی کاملا لذت بخش است و دلیل اصلی آن، استعداد قصه گویی "کلم کین" است. تقریبا هر شخصی با توصیف روشنی از اوضاع – زمان، روز ، شرایط آب و هوایی ، مکان ، کاری که فرد انجام می دهد و احساساتش، روایت خود را آغاز می کند و سپس به بیان تجربه خود به گویاترین شکل می پردازد.

کتاب بازگشت به سرای اصلی

کلم کین
کلم کین نویسنده، تهیه کننده و روزنامه نگار ایرلندی است که تاکنون 28 کتاب از جمله هشت پرفروش ایرلندی شماره 1 را منتشر کرده است.کین در سال 1951 در یوگال، کورک کانتی متولد شد. وی در کالج ترینیتی دوبلین شرکت کرد، جایی که با لیسانس B.A. مد. ، کارشناس ارشد اقتصاد و علوم سیاسی. تحصیلات تکمیلی بعد از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه جورج تاون، واشنگتن دی سی انجام شد، و در آنجا لیسانس اقتصاد گرفت.
دسته بندی های کتاب بازگشت به سرای اصلی
نکوداشت های کتاب بازگشت به سرای اصلی
A fascinating book.
یک کتاب جذاب.
Irish Daily Mail

A riveting read.
خوانشی میخکوب کننده.
Evening Echo

A beautiful, satisfying, comforting book.
کتابی زیبا ، راضی کننده ، آرامبخش.
Radio Kerry

قسمت هایی از کتاب بازگشت به سرای اصلی (لذت متن)
هنگامی که برادرم دیگر بار به هوش آمد، به مادرم گفت که خود را درون تونلی دیده بود. او در آن تونل پیش رفته بود و سپس با تجربه بسیار دل انگیز و زیبایی رویارو شده بود. او گفت که احساس بسیار خوب و دلنشینی در تمام وجودش داشته است و این که سرشار از صلح و آرامش شده بود و به هیچ وجه ناراحت نخواهد شد اگر قرار باشد به همان مکان صلح آمیز بازگردد. مادرم تمام سخنان او را باور کرد. برادرم یک شبه، حالتی بسیار شاد پیدا کرد و گفت که آن مکان خارق العاده بوده است. او خود نیز یقین داشت که برای مدتی کوتاه، جان داده بوده است. پس از آن، او دیگر بسیار آرام شد. دیگر آماده پر کشیدن بود. خوشحالی عظیم او از این نشات می گرفت که اگر قرار بود بمیرد و به این مکان زیبا و باورنکردنی برود، پس به راستی راضی و خوشنود بود. فکر می کنم که او از تجربه اش با همه صحبت کرد. من نیز با خود می اندیشیدم:«به راستی جالب و خارق العاده نیست که او توانسته است تا عالم باقی پیش برود و سپس به روی زمین بازگردد؟»