کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز

Don't Sweat the Small Stuff with Your Family
کد کتاب : 21832
مترجم : فاطمه بیات
شابک : 978-9643806514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 404
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 4

از کاه کوه نسازید
Don't Sweat the Small Stuff with Your Family
(100 کلید موفقیت در زندگی)
کد کتاب : 74637
مترجم :
شابک : 978-9646714106
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 359
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز اثر ریچارد کارلسون


این راهنمای پرفروش ضروری خانواده نشان می‌دهد که چگونه از شکست‌های جزئی در زندگی خانوادگی خود جلوگیری کنید. ریچارد کارلسون نویسنده با صراحت و بینش نافذ خود نشان می دهد که چگونه می توان تنش های رایج داخلی را حل کرد:
-کودکانی که در حال غر زدن یا دعوا هستند
-مشکلات با همسرتان
-دردسر بر سر کارهای خانه
-نوجوانان دشوار

بدون شک، افراد خانواده (پدر، مادر، فرزند) می‌توانند نقشی موثرتر در ساختن یک جامعه سالم ایفا کنند، زمانی که سلامت روحی و روانی خود را حفظ کنند می توانند فرزندان بهتری را تربیت کنند. در دوران کنونی، سرعت زندگی انسان به طرزی شگفت‌انگیز افزایش یافته و حقیقت این است که بسیاری از حقایق تغییر یافته‌اند. ممکن است امروزه فرزندان ما نتوانند به همان شیوه‌ای که خود در کودکی و نوجوانی زندگی کرده‌ایم، زندگی کنند، به همان اندازه‌ای که ما نیز نمی‌توانیم همان‌گونه که والدینمان زندگی کرده‌اند. این کتاب تلاش دارد تا خانواده ها را با فرزندانشان آشتی داده و به آنها یک زبان مشترک برای فهم یکدیگر بیاموزد.

کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز

ریچارد کارلسون
ریچارد کارلسون (16 مه 1961 - سیزدهم دسامبر 2006) نویسنده آمریکایی، روان درمانی و گوینده انگیزشی بود. کتاب او، نخاله های کوچک را شیرین نکنید ... و همه این موارد کوچک است (1997)، کتاب پرفروش امروز USA برای دو سال متوالی بود. و بیش از 101 هفته را در لیست بهترین کتاب نیویورک تایمز گذراند. در 135 کشور منتشر شد و به زبان لتونی، لهستانی ، ایسلندی، صربی و 26 زبان دیگر ترجمه شد. کارلسون در ادامه به نوشتن 20 کتاب پرداخت.
دسته بندی های کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز
نکوداشت های کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز
Over a decade of positive psychology research seems to validate what we learned twenty years ago from Don't Sweat the Small Stuff. . . . These wonderful books help break down and simplify how to achieve that happiness
به نظر می رسد بیش از یک دهه تحقیقات روان شناسی مثبت، آنچه را که بیست سال پیش از این کتاب یاد گرفتیم، تأیید می کند. . . . این کتاب های فوق العاده کمک می کنند تا نحوه دستیابی به این خوشبختی را ساده تر و ساده سازی کنند.
ShawnAchor

After almost two decades since the original release of Don't Sweat the Small Stuff, Richard Carlson's insights on the meaning of life continue to be timeless. The book teaches us to focus on the 'now' and find balance by living through contentment.
پس از گذشت تقریبا دو دهه از انتشار اولیه این کتاب، بینش ریچارد کارلسون در مورد معنای زندگی همچنان جاودانه است. این کتاب به ما می آموزد که روی «اکنون» تمرکز کنیم و با زندگی از طریق رضایت، تعادل را پیدا کنیم.
DeepakChopra

قسمت هایی از کتاب برای مسائل بی ارزش خود و خانواده ات را به زحمت نینداز (لذت متن)