کتاب عشق من

I Love You Always
(دنیای ما)
کد کتاب : 22649
مترجم :
شابک : 978-6004628471
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق من اثر آسترید دبورد

کتاب با یک سوال ساده آغاز می شود :"مامان ، به من بگو همیشه من را دوست خواهی داشت؟" آرشیبالد صادقانه ترین و قابل اعتماد ترین پاسخ های مادرش را برانگیخته است ، که پیش می رود تا به پسرش درباره ی تمام لحظه های زندگی که او را دوست داشته است بگوید. مادر آرشیبالد به او می گوید که چگونه او را در تمام لحظات دوست دارد. حتی لحظاتی که او احساس بدی دارد یا رفتار خوبی ندارد. نویسنده ی کتاب آسترید دبوردز و تصویرگر آن پلین مارتین موفق می شوند به و با صداقت این عشق مادری را به تصویر بکشد. . کتابی که به شکلی تازه به موضوعی بی زمان می پردازد. کتاب عشق من بی قید و شرطی عشق یک مادر به فرزندش را بازگو می کند.
عشق من کتابی کودکانه و مصور از مجموعه کتاب های مصور دنیای ما است. این کتاب توسط آسترید دبورد نوشته و توسط پلین مارتن تصویرپردازی شده است.

کتاب عشق من

آسترید دبورد
آسترید دبورد نویسنده‌ و ناشر مشهور فرانسوی حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تاکنون کتاب‌های بسیاری درباره‌ی زندگی روزمره، حیوانات و اشیا و با اهداف علمی و آموزشی منتشر کرده‌است.
قسمت هایی از کتاب عشق من (لذت متن)
وقت خواب رسیده است. مامان آرشیبالد او را برای آخرین بار در روز بغل میکند و به او می گوید: شبت به خیر عشق من» آرشیبالد می پرسد: «مامان! به من بگو، همیشه من را دوست خواهی داشت؟» مامانش جواب میدهد: «اممم، معلوم است که همیشه تو را دوست خواهم داشت، حالا بگذار رازی را به تو بگویم...»