کتاب یوگای قورباغه ای

Yoga Frog
کد کتاب : 22751
مترجم :
شابک : 978-6004625975
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یوگای قورباغه ای اثر نورا کارپنتر

قورباغه هر روز صبح، با طلوع خورشید از خواب بیدار می شود و دست هایش را بالای سرش کش و قوس می دهد؛ اما بعضی روزها، باز هم خستگی از تنش درنمی رود. حتی گاهی یک کم اخمو هم هست. راستش زیاد قورباغه ی سحرخیزی نیست. او وقت هایی که حال خوب و قورباغه ای همیشگی اش را ندارد، یا وقت هایی که می خواهد حالش بهتر شود، خودش می داند که چه کاری از همه بیشتر به دادش می رسد: یوگا! با او همراه شوید!
این کتاب حرکت هایی را در قالب مجموعه ای حقیقی از حرکات یوگا معرفی می کند. تحقیقات نشان می دهد تمرین یوگا، فواید بی شماری برای کودکان دارد: تقویت اعتمادبه نفس، افزایش خویشتن داری، درک ارزش وجودی، بهبود مهارت های حرکتی، کاهش استرس، بهبود مهارت گوش دادن و غیره. علاوه بر این در هر سن و سالی که باشیم، جهان گاهی تبدیل به مکانی سرگیجه آور و پراسترس می شود و کوچولوهای ما اغلب نمی دانند چه طور باید از پس این اضطراب برآیند. آن ها (و حتی خیلی از بزرگسالان!) هنوز نیاموخته اند که باید به طور منظم از همهمه ی زندگی دور شوند و به خودشان استراحت بدهند؛ یعنی زمانی را به تمرکز و تجدید قوا اختصاص دهند. این کتاب، برای کودکان (و خوانندگان بزرگسال) دروازه ای لذت بخش و آسان را به روی دنیای شفابخش یوگا می گشاید. یوگا برای هر گروه سنی با هر نوع توانایی و نیازهای خاص کاملا مناسب است. به علاوه این که شخصیت قورباغه در کتاب، بسیار جذاب و شیرین به تصویرکشیده شده و صفحات کتاب نیز رنگ های متفاوت و شادی دارد که یکی از نقاط مثبت کتاب است.

کتاب یوگای قورباغه ای

نورا کارپنتر
نورا شالاوی کارپنتر دارای مدرک وزارت امور خارجه در زمینه نگارش کودکان و بزرگسالان از کالج هنرهای زیبا ورمونت است. او قبل از نوشتن کتاب، به عنوان سردبیر مجله Wonderful West Virginia مشغول به کار بود و از سال 2012 معلم گواهی یوگا بوده است. اصالتاً اهل ویرجینیا غربی روستایی است، وی در حال حاضر در آسویل، کارولینای شمالی به همراه همسرش، سه فرزند خردسال و سگ جوانشزندگی می کند.