کتاب پاداش

Payoff: The Hidden Logic That Shapes Our Motivations
منطق پنهانی که انگیزه های ما را شکل می دهد
کد کتاب : 14521
مترجم :
شابک : 978-6008091226
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

انگیزش
Payoff: The Hidden Logic That Shapes Our Motivations
منطق پنهانی که انگیزه های ما را شکل می دهد
کد کتاب : 2276
مترجم : مصطفی سپهریان
شابک : 978-600-8738-12-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 118
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

پاداش نهایی
Payoff: The Hidden Logic That Shapes Our Motivations
(دلایل پنهانی شکل گیری انگیزه های ما)
کد کتاب : 33190
مترجم : فرهاد ذوالفقاری
شابک : 978-6002743336
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انگیزش اثر دن آریلی

کتاب انگیزش، اثری نوشته ی دن آرییلی است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. این کتاب به تحلیل و بررسی ماهیت واقعی انگیزه های انسانی، درک نصفه و نیمه ی ما از این مفهوم و چگونگی رسیدن به فهمی کامل از آن می پردازد. آرییلی با ارائه ی پژوهش هایی که از شرکت اینتل تا کلاسی در یک مهد کودک را شامل می شوند، تلاش می کند تا به ریشه ی انگیزه در انسان دست یابد—انگیزه چگونه عمل می کند و چگونه می توانیم از این دانش در انتخاب های مهم زندگیمان بهره ببریم. او در طول این مسیر، سوال های هیجان انگیزی را مطرح می کند: چرا اعتماد تا این اندازه برای انگیزه های موفق حیاتی است؟ کج فهمی های ما در مورد چگونگی ارزیابی کردن کارمان چه چیزهایی هستند؟ چگونه درک ما از اخلاقیات بر انگیزه های ما اثرگذار است؟

کتاب انگیزش


ویژگی های کتاب انگیزش

دن آریلی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

دن آریلی
دن آرییلی، زاده ی 29 آپریل 1967، استاد دانشگاه و نویسنده ای آمریکایی است. آرییلی ابتدا در رشته ی فیزیک تحصیل می کرد اما پس از مدتی به تحصیل در رشته های فلسفه و روانشناسی روی آورد. او اما در سال آخر، مطالعه ی فلسفه را کنار گذاشت و تمام توجه خود را معطوف روانشناسی ساخت. آرییلی مدرک دکتری روانشناسی خود را در سال 1996 از دانشگاه کالیفرنیای شمالی دریافت کرد. او استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری در دانشگاه دوک است.
نکوداشت های کتاب انگیزش
With fascinating new insights into motivation.
با بینش هایی نوین و شگفت انگیز درباره ی مفهوم انگیزه.
Barnes & Noble

Effective, instructive and entertaining.
تأثیرگذار، آموزنده و سرگرم کننده.
Financial Times

قسمت هایی از کتاب انگیزش (لذت متن)
انگیزه، جنگلی ست از درختان درهم تنیده، رودخانه های نپیموده، حشراتی موذی، گیاهانی عجیب، و پرندگانی رنگارنگ. این جنگل پر است از عناصری که می اندیشیم با اهمیت اند، حال آن که به راستی نیستند. گذشته از آن، آکنده است از جزئیاتی که یا کاملا نادیده می گیریم یا فکر نمی کنیم مهم باشند، اما معلوم می شود که اهمیتی ویژه دارند.

پژوهش های صورت گرفته روی تفاوت های میان معنا و خوش بختی مشخص کرده اند که چیزهایی که به ما حسی از معنا می بخشند حتما ما را خوش بخت نمی کنند، گرچه شاید این برخلاف شهود شما باشد. گذشته از این، افرادی که از داشتن زندگی معنادار سخن می گویند غالبا به انجام کارهایی برای دیگران راغب ترند، حال آن که دیگرانی که عمدتا بر کاروبار خودشان تمرکز دارند، می گویند تنها در ظاهر خوش بختند. ناگفته نماند که «معنا» مفهومی گریزپاست، اما کیفیت اساسی اش به داشتن حسی از هدف، ارزش، و تاثیرگذاری برمی گردد درگیر بودن در چیزی بزرگ تر از خویشتن.

فریدریش نیچه فیلسوف آلمانی استدلال می کند که بزرگ ترین پاداش های زندگی از تجربیات ما از بدبختی سربرمی آورند. در مورد خودم، بوی زننده ی مرهم های روغنی، شنیدن جیغ و ناله های بیل، دیدن عذاب دل سوزانه ی خانواده اش، مرا به تجربیات مصیبت بار خودم بازگرداند. بسیار دهشتناک بود. اما سرانجام، در گفت و گوهایم با بیل و خانواده اش، به تسکین عاطفی پیچیده اما یگانه ای دست یافتم که ریشه در دردی مشترک داشت. با حسی از درک و دل سوزی برای آنان، من انگیزه پیدا کردم. حس کردم که رنج های خودم بیهوده نبوده است.