کتاب من انسان هستم

I Am Human
(من… هستم)
کد کتاب : 65497
مترجم :
شابک : 978-6227437850
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

من یک انسانم
I Am Human
کد کتاب : 22881
مترجم :
شابک : 978-6004625166
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

من انسان هستم
I Am Human
کد کتاب : 91884
مترجم :
شابک : 978-6229607831
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب من یک انسانم اثر سوزان ورده

انسان بودن یعنی پر از امکان. ما یاد می گیریم، رویا می بینیم، از دنیای اطرافمان شگفت زده می شویم. اما ما هم اشتباه می کنیم و می توانیم احساس ترس یا غمگینی کنیم.

کتاب امیدوارکننده جدید... کتابی با تصویرهای رنگارنگ و گرم برای کودکان خردسال، من انسانم، تأیید می‌کند که ما می‌توانیم با رفتار با شفقت و همدلی با دیگران و خودمان، انتخاب‌های خوبی داشته باشیم.

کودکی با یک پیراهن راه راه قرمز و شلوار جین آبی امکاناتی را که به عنوان یک انسان پیش روی آنها قرار دارد را بررسی می کند. شروع با "من به دنیا آمدم. یک معجزه! یکی از میلیاردها اما منحصر به فرد!» متن فعالیت ها را فهرست می کند ("من همیشه در حال یادگیری هستم"؛ "من رویاهای بزرگ دارم"). کودک جنبه های دشوار انسان بودن مانند احساس ترس و اندوه را بررسی می کند. آن‌ها می‌توانند با «تفکر» «انتخاب کنند» و «به جلو حرکت کنند» (مثلا به دوستی که آزارشان داده گل بدهند)، یاد بگیرند که با مهربانی، شفقت، گوش دادن و ارتباط زندگی کنند. من پر از امید هستم. من انسانم."

وقتی نقاط مشترکی پیدا می کنیم، می توانیم احساس کنیم که با دنیای بزرگ اطرافمان ارتباط داریم و آگاهانه تلاش می کنیم تا بهترین خودمان باشیم.

کتاب من یک انسانم

سوزان ورده
سوزان در قلب دهکده گرینویچ در نیویورک بزرگ شد. در زمان کودکی یک تکه گچ را در جیب خود نگه داشت و کلید اسکیت خود را در اطراف گردن خود نگه میداشت، که برای ماجراجویی بعدی آماده بود. او از همه جا الهام می گرفت و دوست داشت همه چیز را در مورد آن بنویسد!اکنون سوزان با 3 فرزندش و سگشان "جیزمو" در شرق همپتون، نیویورک در کنار دریا زندگی می کند. او هنوز هم در همه جا الهام می یابد و همه چیز را می نویسد!وی علاوه بر نوشتن کتاب برای بچه ها، یوگا و ذهن آگاهی را نیز به کودکان در هر سنی آموزش می دهد. او خودش یو...
نکوداشت های کتاب من یک انسانم
Reynolds' simple line drawings with bursts of color have become iconic, and they serve the simple, affirming text with their own vision of the emotions and possibilities we humans have in this wide world . . . Grown-ups will enjoy reading this regularly with the children in their lives: The reminders benefit us all.
نقاشی های خطی ساده رینولدز با انفجارهای رنگی نمادین شده اند و متن ساده و موید را با دید خود از احساسات و امکانات ما انسان ها در این دنیای گسترده ارائه می کنند. . . بزرگ ترها از خواندن این مطلب به طور منظم با کودکان زندگی شان لذت خواهند برد: یادآوری ها برای همه ما سودمند است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

The clear and concise text is well-matched by Reynolds’ familiar illustrations in which viewers follow an unnamed boy of color (born on page one) on his human journey . . . An age-appropriate and hopeful look at what it means to be a connected human on this planet.
متن واضح و مختصر به خوبی با تصاویر آشنای رینولدز مطابقت دارد که در آن بینندگان یک پسر رنگین پوست ناشناس (متولد در صفحه اول) را در سفر انسانی اش دنبال می کنند. . . نگاهی متناسب با سن و امیدواری به معنای یک انسان متصل در این سیاره.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب من یک انسانم (لذت متن)