کتاب سکوت وقت کتاب خواندن

The Quiet Book
کد کتاب : 22902
مترجم :
شابک : 978-6004624480
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2010

معرفی سکوت وقت کتاب خواندن اثر دبورا آندروود

همه ی سکوت ها به شکل برابر و به دلایل یکسان ایجاد نشده اند. در این کتاب تصویری مقاومت ناپذیر و جذاب ، لحظات ساکت و آرام زیادی به تصویر کشیده شده است ، از سکوتی که بالای ترن هوایی برقرار است تا سکوتی که بر اثر شوکه شدن ایجاد می شود. این کتاب انواع مختلفی از سکوت را برای خوانندگان فهرست می کند. بعضی از آنها دلنشین هستند. بعضی از آنها بخاطر مشکلات درون و بیرون هستند. در تمام کتاب تصاویر با جزئیات و ظرافت جذاب ارائه شده اند. جامعه ای از حیوانات که قادر به نشان دادن احساساتی هستند که هر نوع سکوت برایشان ایجاد می کند. خرس های شیرین ، خرگوش ها ، ماهی ها ، پرندگان و ایگواناها ، همه با مداد نرم ارائه می شوند و به صورت دیجیتالی رنگی می شوند و مانند همه ی بهترین کتاب های تصویری ، تصاویر داستان را فراتر از کلمات پیش می برند. مطمئنا این کتاب می تواند یک کتاب مناسب برای زمان خوابیدن باشد. کتاب سکوت وقت کتاب خواندن موفق شده است جوایزی چون: پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز، 2011 ALA Notable Children's Book، 2011 CCBC Choices، 2010 New York Times Notable Book, 2010 Publishers Weekly Best Book of the Year، Library 2010 School Journal Best Book of the Year شده است.
کتاب سکوت وقت کتاب خواندن کتابی مصور و مناسب گروه سنی کودکان است. این کتاب را پیام ابراهیمی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

کتاب سکوت وقت کتاب خواندن

دبورا آندروود
دبورا آندروود (متولد: 1962) در والا والا، واشنگتن بزرگ شد. پدرش استاد ریاضی بود و مادرش انگلیسی تدریس می کرد. پس از کالج، او یک موسیقیدان خیابانی شد، سپس در یک دفتر کار کرد تا یادداشت ها را برای حسابداران تایپ کند. در طول زمان استراحت، فیلمنامه می نوشت. سرانجام تصمیم گرفت برای بچه ها بنویسد.
نکوداشت های سکوت وقت کتاب خواندن
A delightful and enchanting choice for storytime or sharing one-on-one
یک انتخاب دلپذیر و دلربا برای زمان داستان خوانی یا به اشتراک گذاشتن.
School Library Journal School Library Journal

Sweet and hypnotizing, but not too simple
شیرین و هیپنوتیزم کننده ، اما نه چندان ساده.
Huffington Post

قسمت هایی از سکوت وقت کتاب خواندن (لذت متن)