کتاب کولاک

Blizzard
کد کتاب : 23172
مترجم :
شابک : 978-6004622530
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب تصویری ورمونت سال 2016

نامزد جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا سال 2017

معرفی کتاب کولاک اثر جان روکو

کولاک بر اساس تجربه کودکی جان روکو در جریان کولاک بدنام سال 1978 است که پنجاه و سه اینچ برف را به شهر او در رود آیلند آورد. با یک متن کوتاه و تصاویر پویا، کتاب با دیدن اولین دانه‌های برف بیرون از پنجره کلاسش با هیجان پسری شروع می‌شود. با دیدن اولین ماشین برف روب در خیابان آنها به آرامش بی‌نظیر محله ختم می‌شود. در این بین، پسر چشم‌انداز آشنای خود را می‌بیند که به چیزی بیگانه تبدیل می‌شود، و خوانندگان شاهد تبدیل او به قهرمانی هستند که نیازهای دیگران را در اولویت قرار می‌دهد. جان از مقدار فزاینده ای از فضای سفید در تصاویر بازیگوش خود استفاده می کند، که شامل گستردگی دریچه ای از سفر پسر به فروشگاه است. این کتاب درباره شگفتی طوفان زمستانی به اندازه یک لیوان کاکائو داغ کنار آتش در یک روز برفی خوشمزه است.

کتاب کولاک

جان روکو
کریستوفر جان روکو (زاده 9 ژوئیه 1967)، که به سادگی با عنوان جان روکو شناخته می شود، تصویرگر آمریکایی از جلد کتاب و کتاب های کودکان است. وی بیشتر به خاطر نشان دادن جلد کتاب ها در سری های پرسی جکسون و المپیک شناخته شده است. او تنها خالق برخی از کتابهای تصویری کودکان است.روکو در بارینگتون، رود آیلند بزرگ شد. وی در دانشکده طراحی رود آیلند و در دانشکده هنرهای تجسمی در شهر نیویورک در زمینه تصویرگری تحصیل کرد و مدرک دانشگاهی را کسب کرد.
نکوداشت های کتاب کولاک
he colorful pictures work beautifully with the book’s design. Rocco uses comic-strip panels and a brief text to convey the atmosphere of a lively and almost magical urban landscape. Great bedtime reading for a soft summer night.
او تصاویر رنگارنگ به زیبایی با طراحی کتاب کار می کند. روکو از پانل های کمیک استریپ و یک متن کوتاه برای انتقال فضای یک منظر شهری پر جنب و جوش و تقریبا جادویی استفاده می کند. کتابی عالی قبل از خواب برای یک شب آرام تابستانی.
(starred review

قسمت هایی از کتاب کولاک (لذت متن)