کتاب معلمان موفق متفاوت عمل می کنند

What Great Teachers Do Differently
17 نکته ی بسیار مهم
کد کتاب : 2349
مترجم :
شابک : 978-6008496335
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 153
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

تربیت خلاق و ماهرانه
What Great Teachers Do Differently
کد کتاب : 51709
مترجم : راضیه سادات شجاعی
شابک : 978-6007325728
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب معلمان موفق متفاوت عمل می کنند اثر تاد ویتکر

اثری است از تاد ویتکر به ترجمه ی شیرین فرمهینی فراهانی و چاپ انتشارات وانیا. نویسنده ی کتاب پیش رو با توجه به تاثیر همه جانبه معلمان بر بخش های مختلف زندگی دانش آموزان، به ارائه ی 17 اصل مهم و مناسب همراه با مثال های کاربردی، برای موفقیت مربیان در مدیریت کلاس درس، تدریس اثربخش و برقراری روابط صحیح با شاگردان می پردازد.

در کتاب "معلمان موفق متفاوت عمل می کنند"، مرواریدهایی از خرد، توصیه های صمیمانه و الهام بخش یکی از مقامات برجسته کشور در مورد انگیزه کارکنان، رهبر معلمان و اثربخش را پیدا خواهید کرد. تاد ویتاکر با شوخ طبعی و ژرف نگری، اعتقادات، رفتارها، نگرش ها و تعامل معلمان بزرگ را در "معلمان موفق متفاوت عمل می کنند"توصیف می کند و توضیح می دهد که چگونه کارهایی که آنها انجام می دهند متفاوت است.

کتاب معلمان موفق متفاوت عمل می کنند

تاد ویتکر
دکتر تاد ویتاکر خوش شانس است که می تواند اشتیاق خود را با حرفه خود در هم آمیزد. پیام وی در مورد اهمیت تدریس که به عنوان سخنران انگیزشی پیشرو در حوزه آموزش شناخته می شود، برای صدها هزار نفر از آموزگاران جهان جذابیت پیدا کرده است. تاد، استاد رهبری آموزشی در دانشگاه ایالتی ایندیانا در Ter Haute ، ایندیانا است و او زندگی خود را وقف تحصیلات و تحقیق و مطالعه در مورد معلمان و مدیران مؤثر گذرانده است. قبل از شروع تحصیلات عالی، معلم ریاضیات و مربی بسکتبال در میسوری بود. سپس تاد بعنوان مدیر مدرسه در مق...
نکوداشت های کتاب معلمان موفق متفاوت عمل می کنند
من معلم هستم ، شانزده سال است که تدریس می کنم. من کتاب های مختلفی را با هدف تبدیل شدن به معلم بهتری خوانده ام. با این حال، من هرگز کتابی مثل این را نخوانده ام. بسیار کاربردی است و اصول به راحتی در کلاس قابل اجرا هستند.
Socorro Suton

قسمت هایی از کتاب معلمان موفق متفاوت عمل می کنند (لذت متن)
به عنوان معلم باید بدانیم که اصل احترام به دانش آموزان، بدون توجه به اینکه آنها چگونه رفتار می کنند، بسیار مهم است. این کار را به خاطر دانش آموزان انجام می دهیم؛ در غیر این صورت کلاس درس ما بستری مناسب برای رشد و پیشرفت آنها نخواهد بود. در عین حال باید به اولیا نیز بدون توجه به نوع رفتار آنها احترام بگذاریم؛ وگرنه قادر به تعامل و جلب همکاری موثر اولیا، برای کمک به فرزندشان نخواهیم بود. دلیل موجه دیگر برای احترام به دانش آموزان و خانواده شان، شأن خودمان است. به این فکر کنید که وقتی یک دانش آموز و خانواده اش با شما بدرفتاری کنند چه احساسی خواهید داشت. بدانید که اگر در آنها حس بد ایجاد کنید، آنها احساس بدتری در شما به وجود می آورند.

این افراد هستند که کیفیت یک مدرسه را تعیین می کنند، نه برنامه های آن.

معلمان بزرگ انتظارات واضحی را در آغاز سال مطرح می کنند و در طول سال به طور مداوم آنها را پیگیری می کنند

معلمان بزرگ انتظارات بالایی از دانش آموزان خود دارند ، اما انتظارات بالاتری نیز از خود دارند