کتاب باران دیگر نمی بارید

Baran Digar Nemibarid
کد کتاب : 23616
شابک : ‏‫‬‭978-6001521317
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باران دیگر نمی بارید اثر احمدرضا احمدی

کتاب مصور حاضر به عنوان یک اثر مناسب برای گروه سنی (ب) و (ج) طراحی و تدوین شده است. این اثر جذاب از مجموعه فوق‌العاده "رنگ عشق" به عنوان یک داستان تخیلی فراهم آمده است، که در آن داستانی جذاب و شگفت‌آور با اتفاقات و وقایعی پر از رنگ و شور ایجاد شده است.

داستان این کتاب به شیوه‌ای جذاب و شگفت‌آور بازگویی می‌شود، و بر اساس آن، شهری پر از باران‌های رنگارنگ به تصویر کشیده شده است. این باران‌ها با انواع و طیف‌های مختلف رنگ، شهر را فرا می‌گیرند. رنگ‌های عجیب و غیر معمول این باران‌ها باعث می‌شود که همه چیز در شهر تغییر کند و به یک نمایشی جذاب از تفاوت و تغییر تبدیل شود.

در این دنیای رنگارنگ، مردم شهر نمی‌توانند به کارهای معمولی و روزمره‌شان ادامه دهند. همه چیز به هم می‌ریزد و زندگی در شهر به یک تجربه‌ی منحصر به فرد و پر از هیجان تبدیل می‌شود. این داستان بی‌پایان رنگ و خلاقیت را به خوانندگان ارائه می‌دهد و پیام‌هایی از تفاوت و تغییر را به شیوه‌ای جذاب و دلچسب به آن‌ها انتقال می‌دهد.

کتاب باران دیگر نمی بارید

احمدرضا احمدی
احمدرضا احمدی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان) شاعر و نمایشنامه‌نویس و نقّاش ایرانی است.آشنایی عمیق او با شعر و ادبیات کهن ایران و شعر نیما دستمایه‌ای شد تا حرکتی کاملاً متفاوت را در شعر معاصر آغاز و پی‌ریزی کند. از بیست سالگی به‌طور جدی به سرودن شعر پرداخت. وی نخستین مجموعه شعرش را با عنوان طرح در سال ۱۳۴۰ منتشر کرد که توجه بسیاری از شاعران و منتقدان دهه ۴۰ را جلب کرد. وی همچنین آثاری در ادبیات کودک و نوجوان دارد.احمدرضا احمدی بنیان‌گدار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰، در شع...