کتاب چرا خجالت می کشم ؟

Shyness: What It Is, What to Do About It
کد کتاب : 24092
مترجم :
شابک : 978-6222460419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 خرداد

معرفی کتاب چرا خجالت می کشم ؟ اثر فیلیپ جی زیمباردو

فیلیپ جی زیمباردو استاد روانشناسی در دانشگاه استنفورد در ییل وی کلینیک استینفورد کمرویی را برای توسعه راه های غلبه بر مشکلات کمرویی تاسیس کرد. تحقیقات وی در مورد کمرویی در سرتاسر جهان ذکر شده است. مطالعات دکتر فیلیپ جی زیمباردو نشان داد که بیش از 84 میلیون نفر خجالتی در آمریکای امروز وجود دارد از جمله افراد مشهور " پنهانی خجالتی " مانند کارول برنت ، زاربارا والترز و جانی کارسون .
در این کتاب پرفروش دکتر زیمباردو شرمساری را با درک شخصی از احساساسات درگیر تجزیه و تحلیل می کند.
وی سپس راهنمایی، تمرین و تشویق برای کمک به افراد خجالتی در تقویت مهارت های اجتماعی و اعتماد به نفس خود ارائه می دهد. اگر با کم رویی مشکل دارید خواندن این کتاب می تواند دنیا های جدیدی را به روی شما باز کند.

کتاب چرا خجالت می کشم ؟

فیلیپ جی زیمباردو
فیلیپ جورج زیمباردو زاده ۲۳ مارس ۱۹۳۳ روان شناس و استاد دانشگاه استنفورد است.پروفسور زیمباردو ۵ خرداد ۱۳۹۵راجع به مفهوم روانشناختی زمان انواع دسته‌بندی‌های آن، خصوصیات افردی که در هر کدام از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند و... در اولین همایش کاربردهای روانشناسی اجتماعی در شیراز سخنرانی کرد. او در این سخنرانی شوخ طبع سرزنده پر انرژی و مسلط بود و این احساسات را به حاضرین در همایش هم منتقل کرد. از جنبهٔ علمی مطالبی مهم جامع و کاربردی را ارائه کرد.