کتاب هک فروش

Hacking Sales
کد کتاب : 63927
مترجم :

شابک : 978-6008190950
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

هک فروش
Hacking Sales
راهنمایی برای ساخت یک ماشین فروش سریع
کد کتاب : 2445
مترجم :
پروانه قزوینی
شابک : 978-600-8738-18-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 187
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هک فروش اثر مکس التچولر

کتاب هک فروش، اثری نوشته ی مکس التچولر است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. جهان فروش، صنعتی پانصد میلیارد دلاری است که فقط در ایالات متحده، پانزده میلیون نفر در آن فعالیت می کنند. مدیران و سرمایه گذاران در طول زمان دریافته اند که یک تیم فروش خوب می تواند سرنوشت کسب و کارشان را تعیین کند. همزمان با کاهش هزینه های استفاده از اطلاعات و فناوری، و افزایش تعداد افراد تحصیل کرده ای که فروش را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند، جهان فروش با دگرگونی های بزرگی مواجه شده است. التچولر اعتقاد دارد که این کتاب را می توانید مدرک خود در دنیای فروش مدرن به حساب آورید. در کتاب هک فروش می آموزید که چگونه می توان با استفاده از فناوری های جدید و البته تکنیک های نوین و خلاقانه، موتور فروش کسب و کارتان را راه بیندازید و مسیر حرفه ای خود را دگرگون سازید.

کتاب هک فروش


ویژگی های کتاب هک فروش

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

مکس التچولر
مکس التچولر، رئیس شرکت و نویسنده ای آمریکایی است. او بنیان گذار و مدیرعامل شرکت هک فروش است. التچولر در تمام دوران حرفه ای خود به فروش، روانشناسی، تکنولوژی و کارآفرینی پرداخته و خود را ابتدا یک کارآفرین می داند و سپس یک مسئول فروش.
نکوداشت های کتاب هک فروش
The most effective approach to modern sales.
موثرترین روش برای فروش مدرن.
Amazon Amazon

It creates an actionable, cutting-edge sales process.
این کتاب، فرآیندی قابل اجرا و به روز برای فروش به وجود می آورد.
Hubspot

A must read for anyone just getting into sales.
اثری ضروری برای هر کسی که به تازگی وارد عرصه ی فروش شده است.
Doug Landis, VP of Sales Productivity

قسمت هایی از کتاب هک فروش (لذت متن)
فروش، به خودی خود دچار تحولاتی شده است. برخی معتقدند می توان نام این دوره را دوره شتاب فروش یا اتوماسیون فروش گذاشت. سرمایه گذاری های مالی در این دوره بیشتر شده و نسبت به گذشته، افراد مستعد بیشتری وارد این حوزه می شوند. فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر که زمانی مستقیما وارد شغل های مالی در شرکت هایی نظیر گلدمن ساکس می شدند، بیشتر در حال ورود به بازار فروش هستند. شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در حال سرمایه گذاری بر روی استارتاپ های شتاب و اتوماسیون فروش هستند. شرکت هایی که از لحاظ مالی قوی هستند بیش از پیش سرمایه خود را در این حوزه صرف می کنند. اکنون زمان خوبی برای ورود به «فروش» است.

اولین کار این است که باور این که بهترین محصول همیشه برنده است را فراموش کنیم. مثال های زیادی وجود دارد که بهترین محصولات موفق نشده اند. نیکولا تسلا سیستم تغذیه برق متناوب را اختراع کرد که به دلایل مختلف، از لحاظ تکنولوژی بهتر از سیستم جریان مستقیم بود که توماس ادیسون آن را ارائه داده بود. تسلا دانشمند بهتری بود. اما ادیسون بیزینسمن قوی تری بود و یکی از بنیان گذاران شرکت جنرال الکتریک شد. بعدها تسلا ایده امواج رادیویی را توسعه داد. اما مارکونی آن را از او گرفت و برنده جایزه نوبل شد. بهترین محصول، ممکن است برنده نشود.

فروش در همه کارها نقش دارد. اما هنوز با دانستن این حقیقت تعداد انگشت شماری از دانشگاه ها، دوره های فروش برگزار می کنند و اغلب دوره های MBA، کلاس جداگانه ای برای آموزش فروش ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم. از آن جا که بازار دائما در حال تغییر است، می توان به عنوان یک فرد آشنا به رموز کسب و کار، از نوسانات آن بهره برد. این کتاب را مانند یک کلاس آموزشی در حیطه فروش مدرن در نظر بگیرید. من نام این دوره آموزشی را «هک فروش» می گذارم.