کتاب مفاهیم عکاسی

Photography: The Key Concepts
شرح واژه ها و اصطلاحات کلیدی تاریخ و نظریه ی عکاسی تا امروز
کد کتاب : 54672
مترجم :
مارال زیاری
شابک : 978-6006445120
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

نگاهی به مفاهیم بنیادی عکاسی
Photography: The Key Concepts
کد کتاب : 24890
مترجم :
شابک : 978-9642715480
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نگاهی به مفاهیم بنیادی عکاسی اثر دیوید بیت

این کتاب راهنمایی است متناسب با جایگاه عکاسی معاصر، با دامنه ای بسیار وسیع در زمینهٔ ژانرهای گوناگون عکاسی. برجسته سازی تاریخ عکاسی و شرح پیکرهٔ نظری حول آن، خواننده را با ژانرهای عکاسی مستند، پرتره، منظره، طبیعت بی جان، هنری و جهانی یاری می رساند.
کتاب «نگاهی به مفاهیم بنیادی عکاسی» که با مجموعه ای از عکس های تاریخی و معاصر و موضوع های موردی ارائه شده، یکی از هفت کتابی است که انتشارات برگ در آمریکا تحت عنوان اصلی و مشترک «مفاهیم بنیادی» و عناوین فرعی عکاسی، فیلم، جهانی سازی غذا، فرهنگ، بدن و رسانهٔ نوین منتشر کرده است و هدف از انتشار چنین مجموعه کتابی، اشراف بر رشته های محوری و ایده های رشته محور دربارهٔ علوم انسانی و اجتماعی است.
کتاب شامل ۶ فصل تاریخ، نظریهٔ عکاسی، مستندسازی و داستان سرایی، نگاهی به پرتره ها، منظره و بلاغت طبیعت بی جان است که در انتهای هر فصل به چکیدهٔ مطالب نیز اشاره شده است.

کتاب نگاهی به مفاهیم بنیادی عکاسی

دیوید بیت
دیوید بیت یک هنرمند و نویسنده است که به دلیل فعالیت در زمینه عکاسی، تاریخ هنرهای تجسمی، تئوری و فرهنگ در سطح بین المللی شناخته شده است. وی استاد عکاسی در دانشگاه وست مینستر در لندن و هماهنگ کننده ژورنال بین المللی تئوری عکاسی است.