کتاب گربه به من میو داد

Gorbe Be Man Miu Dad
اتل متل ترانه شعرهای کودکانه
کد کتاب : 25055
شابک : 978-9646003590
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گربه به من میو داد اثر ناصر کشاورز

ده شعر کودکانه و شاد، کتاب‌ گربه‌ به‌ من‌ میو داد را شکل‌ داده‌اند. ناصر کشاورز در این‌ کتاب‌، ضمن‌ آنکه‌ به‌ «ادبیات‌» شعرها توجه‌ داشته‌، به‌ مایه‌ گرفتن‌ از «بیان‌ عامیانه‌» و نیز «نگاه‌ کودکانه‌» دل‌ بسته‌ است‌. تصویرگری علی خدایی شعرهای این کتاب را همراهی می‌کند.

او تا به حال جوایز مهمی مانند نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی بزرگ ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرده است. او دو فرزند دارد و دخترش نیز موسیقیدان است.

از آثار ناصر کشاورز می‌توان به مجموعه‌ی ۱۲ جلدی «شعرهای نی‌نی کوچولو»، مجموعه‌ی ۱۲ جلدی «می‌نی‌نی و مامانش»، مجموعه‌ی ۴ جلدی «دویدم و دویدم»، «کلاغ زرد»، «مسئولیت»، «آزادی»، «گنجشک و پروانه»، «سیب جان سلام» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده»، و ۴ مجموعه‌ی «تلخ و شیرین»، «رنگ‌های گمشده»، «از این طرف لطفا فقط هیس» و «بوی نرگس» اشاره کرد.

کتاب گربه به من میو داد

ناصر کشاورز
ناصر کشاورز (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است.ناصر کشاورز در پنج سالگی همراه با خانواده راهی دامغان شد. تحصیلات ابتدایی تا دیپلم متوسطه را در دامغان گذراند. وی در سال ۱۳۶۷ در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد. ناصر کشاورز یک دختر و یک پسر دارد. دختر او با نام کلاریز کشاورز موسیقی‌دان و نوازنده فلوت است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین ...
قسمت هایی از کتاب گربه به من میو داد (لذت متن)
-دویدم و دویدم-به یک اتو رسیدم- گفتم: چه دم درازی! - می آی من و تو بازی؟- اتو دمش رو تاب داد- با ناز به من جواب داد:- خطر داره بازی با من- نشو تو همبازی با من- تنم همیشه داغه- یه چشم دارم چراغه- پیف می کنم پاف می کنم- پیرهنتو صاف می کنم و...