کتاب می می نی چه دوست نازنینی

Mimini
می می نی 3
کد کتاب : 25070
شابک : 978-9643690557
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 37
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب می می نی چه دوست نازنینی اثر ناصر کشاورز

می می نی در این داستان به صحرا می‌رود و توپی را پیدا می‌کند. او می‌خواهد آن را برای خودش بردارد، اما پیشی کوچولو که صاحب توپ است را می‌بیند. او غمگین است به‌خاطر گم‌شدن توپش. حالا می‌می‌نی باید تصمیم مهمی بگیرد که توپ را به صاحبش برگرداند یا نه.

می می نی کتابی است که با شعری زیبا و تصاویری جذاب و رنگارنگ برای کودکان نوشته شده است. ناصر کشاورز در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد. در پنج‌سالگی به همراه خانواده به دامغان نقل مکان کرد. او تحصیلات ابتدایی تا دیپلم را در دامغان فراگرفت و در سال ۱۳۶۷ در رشته‌ی صنایع در دانشگاه قبول شد. اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد و به‌طور تمام‌وقت به ادبیات کودک پرداخت.

ناصر کشاورز یکی از پرکارترین شاعران کودک است که حرفه‌ی خود را با نشر مجله کیهان بچه‌ها آغاز کرد. او تا به حال جوایز مهمی مانند نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی بزرگ ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرده است. او دو فرزند دارد و دخترش نیز موسیقیدان است.

از آثار ناصر کشاورز می‌توان به مجموعه‌ی ۱۲ جلدی «شعرهای نی‌نی کوچولو»، مجموعه‌ی ۱۲ جلدی «می‌نی‌نی و مامانش»، مجموعه‌ی ۴ جلدی «دویدم و دویدم»، «کلاغ زرد»، «مسئولیت»، «آزادی»، «گنجشک و پروانه»، «سیب جان سلام» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده»، و ۴ مجموعه‌ی «تلخ و شیرین»، «رنگ‌های گمشده»، «از این طرف لطفا فقط هیس» و «بوی نرگس» اشاره کرد.

کتاب می می نی چه دوست نازنینی

ناصر کشاورز
ناصر کشاورز (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودکان است. وی دارای نشان درجه یک هنری است.ناصر کشاورز در پنج سالگی همراه با خانواده راهی دامغان شد. تحصیلات ابتدایی تا دیپلم متوسطه را در دامغان گذراند. وی در سال ۱۳۶۷ در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد. ناصر کشاورز یک دختر و یک پسر دارد. دختر او با نام کلاریز کشاورز موسیقی‌دان و نوازنده فلوت است. ناصر کشاورز فعالیت رسمی خود را با مجله کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین ...