کتاب معبد

Sanctum
مجموعه تیمارستان جلد 2
  • 15 % تخفیف
    375,000 | 318,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 25375
مترجم :
شابک : 978-6009840939
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 415
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب معبد اثر مدلین روو

در دومین کتاب سرگرم کننده ی مجموعه ی تیمارستان پرفروش نیویورک تایمز ، سه نوجوان باید به تیمارستانی برگردند که هنوز رویاهای آنها را تعقیب می کند تا یک بار برای همیشه به این کابوس خاتمه دهند. معبد با تعلیق و وحشت که شما وادار با خواندن می کند مجموعه ی تیمارستان را به چنین چهره ای برجسته تبدیل کرده و دارای عکس های یافت شده از کارناوال های واقعی است. این رمان یک تجربه ی خواندن شگقت انگیز است که برای طرفداران رمان های تریلر و ترسناک و یا کودکان عجیب و غریب مناسب است.
دن ، ابی و جوردن از تجربه ای مشترک در تابستانی که در تیمارستان بروکلاین گذرانده اند همچنان آسیب دیده اند. همانقدر که آنها دوست دارند رو به جلو حرکت کنند ، سوالات زیادی هم برایشان باقی مانده است و کسی مصمم است که وحشت را برای آنها زنده نگه دارد ، و عکسهای یک کارناوال قدیمی را بدون هیچ یادداشت و نامی برای نوجوانان بفرستد. نوجوانان که برنامه داشتند هرگز دیگر به کالج نیوهمپشایر نروند از تصمیم خود منصرف می شوند و تحت عنوان یک آخر هفته برای دانشجویان احتمالی به کالج نیوهمپشایر برمی گردند و در آنجا متوجه می شوند که کارناوال عکس ها نه تنها واقعی است ، بلکه حتی در کالج است. احتمالا برای اولین بار در سالهای طولانی
دن و دوستانش با فرار از کلاسهای نمونه و مهمانی های دانشگاهی ، گشت و گذار برای خود را انجام می دهند – در یکی از خانه های متروکه و مکانهای پنهان اطراف. کمفورد گذشته وحشتناکی را پنهان می کند و حقیقت موجود ترسناک تر از آن است که دن تصور کرده است.
این رمان ترسناک گوتیک کاملا جدید را از دست ندهید.

کتاب معبد

مدلین روو
مدلین روو(12 ژوئن 1985) نویسنده داستانهای ترسناک آمریکایی است. او در مینسوتا متولد شد و در کالج بلویت ، در رشته نویسندگی و بازیگری تحصیل کرد و در سال 2008 فارغ التحصیل مقطع لیسانس شد. روو در سیاتل ، واشنگتن زندگی می کند. او وبلاگ داستانی "آلیسون هیویت به دام افتاده است" را اداره می کند. اوهمچنین چندین رمان را به صورت مجموعه منتشر کرده است که یکی از آنها ، "تیمارستان" ، به یکی از پرفروش ترین داستانهای نیویورک تایمز تبدیل شده است و در یازده کشور منتشر شده است.
نکوداشت های کتاب معبد
Roux knows how to keep the action rolling and the reader hooked.
روو می داند که چگونه وقایع را به جریان بیندازد و خواننده را درگیر کند.
Booklist Booklist

Seriously spooky.
بسیار ترسناک.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب معبد (لذت متن)
نشانگر موسش روی آخرین خط شناور مانده بود خیلی ناامیدکننده به نظر می رسید و دن کم کم داشت نا امید می شد. سه پیام آخرش بی پاسخ مانده بود و حتی مطمئن نبود که آبی و جردن همچنان آنها را بخوانند. گزینه ی ارسال را زد. دن با تکیه دادن به صندلی از لپ تاپش فاصله گرفت، گردنش را چرخاند و به صدای نرم شکستن قلنج ستون فقراتش گوش داد. سپس لپ تاپش را، شاید با اندکی خشونت ، بست و از جایش بلند شد، لپ تاپ را توی کیف کتاب هایش، بین کاغذها و پوشه های درهم ریخته فرو کرد. هم زمان با اتمام جمع آوری وسائلش، زنگ به صدا در آمد، کتابخانه را ترک کرد و وارد راهرو شد.