کتاب سازمان های نابغه

Collective Genius
هنر رهبری نوآوری و شکوفا کردن نبوغ جمعی
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رسا رسا
    نویسنده:
کد کتاب : 25469
مترجم :
شابک : 978-9643179939
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سازمان های نابغه اثر لیندا هیل

کتاب "سازمان های نابغه" به این موضوع می پردازد که چرا برخی از سازمان ها می توانند بارها و بارها نوآوری کنند ، در حالی که اکثر آن ها نمی توانند؟ "سازمان های نابغه" کتاب تحسین شده¬ ای است که حاصل پژوهش های عمیق چند ساله¬ ی "لیندا هیل" و تیم او روی رهبران استثنایی نوآوری در سازمان های نابغه ی جهان است که به گفته خودش از سال ۱۹۸۶ آغاز شد و در سال ۲۰۱۴ منتشر گردید. نویسندگان با استفاده از داستان های الهام بخش رهبران در شرکت هایی مانند فولکس واگن ، گوگل ، ایبی و فایزر ، و همچنین سازمان های غیرانتفاعی و آژانس های دولتی بین المللی ، نشان می دهند که چگونه رهبران موفق نوآوری، چشم انداز ایجاد نمی کنند و سعی می کنند نوآوری ها ،خودشان اتفاق بیافتند. آن ها فرهنگی را ایجاد می کنند که در آن نوآوری مجاز است بارها و بارها اتفاق بیافتد؛ محیطی که مردم هم مایل و هم قادر به انجام کارهای سختی هستند که به حل ابتکاری مسئله نیاز دارد.
"سازمان های نابغه" نه تنها منبع الهام شما است ، بلکه به شما راهنمای عملی و ملموسی می دهد که برای ایجاد نوآوری در صنعت و تجارت به آن نیاز دارید. فکر کنید کلید نوآوری ، جذب استعداد های خلاق و استثنایی یا انجام سرمایه گذاری های مناسب یا شکستن سیلوهای سازمانی است. همه ی این موارد ممکن است کمک کننده باشند، اما فقط یک راه برای اطمینان از نوآوری پایدار وجود دارد: شما باید آن را هدایت کنید و به نوع خاصی از رهبری نیاز دارد. کتاب "سازمان های نابغه" به شما نشان می دهد چگونه این مسیر را طی کنید. این کتاب با بررسی لایه های عمیق تر سازمان های نوآور و با رویکردی کاربردی، برخاسته از خردی عمیق، سازمان های نوآور را کالبد شکافی میکند و به توصیف و تحلیل دینامیک حاکم بر این سازمان ها می پردازد.

کتاب سازمان های نابغه

لیندا هیل
لیندا هیل استاد مدیریت بازرگانی والاس برت دونام ، در دانشکده بازرگانی هاروارد است. وی رئیس هیئت علمی ابتکار رهبری است و ریاست بسیاری از برنامه های آموزش اجرایی HBS ، از جمله سمینار رهبران جوان "رهبران سازمانی" و برنامه ی رهبری پتانسیل های بالا را بر عهده داشته است.
نکوداشت های کتاب سازمان های نابغه
Throughout this concise book, the emphasis is on practical examples and detailed studies of what is required to make each aspect of innovation work. This thoroughness extends to the authors' prescriptions for the future.
در سراسر این کتاب مختصر ، تأکید بر نمونه های عملی و مطالعات دقیق در مورد آنچه برای کارکرد هر جنبه از نوآوری لازم است ،وجود دارد. این دقت و جامع گرایی نویسنده به درک نویسندگان دیگر برای آینده می رسد.
Forbes

This immensely worthwhile read redefines leadership, encouraging would-be leaders of innovation to shuck the “Follow me! I know the way ”approach and opt for an inverted organizational pyramid.
این خوانش بی نظیر و ارزشمند ،رهبری را باز تعریف می کند و رهبران احتمالی نوآوری را تشویق می کند تا از پوسته ی "دنبال من بیا! من راه را می دانم ” خارج شده و هرم سازمانی وارونه ای را انتخاب کنند.
Success magazine

Collective Genius gives diverse food for thought ... overall it successfully bridges the gap between theory and business practice.
نبوغ جمعی تفکرات متنوعی ارائه می دهد ... در کل فاصله ی بین تئوری و عمل تجاری را به نحوی موفقیت آمیز از بین می برد.
Personalwirtschaft

قسمت هایی از کتاب سازمان های نابغه (لذت متن)
سخن ناشر در راستای مسئولیت اجتماعی و اخلاقی مرتبط با نشر کتاب و رعایت حقوق مخاطبین عزیز، انتشارات رسا پایبندی خود را به اصول زیر اعلام می دارد: 1.به هنگام ثبت کتاب در آرشیو کتابخانه ملی و دریافت فیپای کتاب، در صورتی که کتاب پیش از آن توسط ناشر دیگری منتشر و یا ثبت شده باشد اطلاعات آن در فیپای دریافتی درج می گردد. ما به خاطر بهره مندی از مزایای نخستین ناشر، آن اطلاعات را هرگز از فیپای کتاب حذف نمی کنیم . ۲. ما متعهدیم که برای احترام به حقوق مخاطبین، همه کتابهای منتشره خود را حتی الامکان بدون غلط املایی، ویراستاری شده و در صورت ترجمه، ، پس از مطابقت با متن اصلی و با کیفیت منتشر کنیم.) ٣. ما متعهدیم که برای جلوگیری از اجحاف به مخاطبین و پرهیز از گران فروشی، از کتاب سازی ( ازدیاد بی مورد صفحات کتاب و سودجویی از آن برای درج بهای بیشتر ) خودداری کنیم. ۴, مامتعهدیم که آنچه به عنوان تیراژ کتاب و دفعات چاپ و به ویژه نام و اسم سمت پدید آورنده و مترجم، در روی جلد و یا در صفحه شناسنامه درج می گردد، مطابق با واقعیت باشد. 5.ما متعهدیم که کتاب های منتشره توسط ما اقتباسی از کتاب منتشره دیگران نباشد و نیز در مورد متون ارائه شده برای نشر، امانت دار باشیم. ۶. ما متعهدیم که در عناوین ترجمه شده، نسبت به اصالت عنوان کتاب و مندرجات روی جلد، به ناشر اصلی وفادار بوده و در صورت تغییر عنوان، CO تصویر و یا عنوان اصلی را نیز برای آگاهی مخاطبین محترم، درج نماییم. . و در نهایت، تلاش ما بر آن است که در وضعیت فعلی اقتصاد کشور، بهای کتاب را با توجه به سطح معیشت مخاطبین محترم و امکان ادامه کار ناشر تعیین کنیم. لطفا شما دوست عزیز نیز با ابراز بازخورد خود از کتاب ها به ناشران آنها و و ارائه پیشنهادات تان، ما را در تلاش برای ارتقاء فرهنگ جامعه و بهبود فضای نشر کشور، یار و همراه باشید.