کتاب خودشیفته ای که می شناسی

The Narcissist You Know
دفاع از خود در برابر خودشیفته های حاد در عصر خودمحورها
کد کتاب : 25470
مترجم :
شابک : 978-6226420655
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب خودشیفته ای که می شناسی اثر جوزف برگو

امروزه در رسانه های اجتماعی و فرهنگ سلفیمحوری، ما در دوران خودشیفتگی به سر می بریم و در جامعه ای زندگی می کنیم که اغلب این ویژگی بالقوه مضر را جشن می گیرد نه اینکه آن را به عنوان یک اختلال روانی درک کند. یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد که خودشیفتگی در یک طیف وجود دارد - دقیقا مانند اوتیسم - و بیشتر ما برخی از گرایش های خودشیفتگی خفیف را از خود نشان می دهیم. اما از هر بیست نفر یک نفر در گروهی قرار می گیرد که نویسنده از آن به عنوان خودشیفتگی افراطی یاد می کند ، که در آن این ویژگی های خود بینی منجر به یک رفتار مخرب می شود که نه تنها به فرد بلکه به همه اطرافیان از جمله دوستان ، خانواده و همکاران آسیب می رساند.

دکتر جوزف بورگو با بیش از سی سال تجربه در مطالعه اختلالات شخصیت و درمان خودشیفتگی های شدید، یک کتاب راهنمای مفید برای شناسایی، درک و مدیریت شخصیت های خودشیفته ارائه کرده است. کتاب «خودشیفته ای که می شناسی» با تکیه بر نمایه های دقیق ، برداشت هایی از تجارب نویسنده و زندگی نامه افراد مشهور، ابزارها و راه حل های قابل فهمی را ارائه می دهد که می توانید برای خنثی کردن موقعیت های خصمانه و در امان نگه داشتن عزت نفس خود از حملات این افراد ، در صورتی که خود در چنین شرایطی قرار گرفتید، درک کنید.

اجازه ندهید که خودشیفتگی روابط شما را از بین ببرد. ابزارهای لازم برای درک ، کار و زندگی با افراد خودشیفته ای را که می شناسید، تهیه کنید.

کتاب خودشیفته ای که می شناسی

جوزف برگو
جوزف برگو (Joseph Burgo) بیش از سی سال است که یک روان درمانگر و روانکاو عمل می کند. او در کلرادو زندگی می کند و از طریق یک پلت فرم کنفرانس اینترنتی امن، روان درمانی ویدئویی رو در رو به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
نکوداشت های کتاب خودشیفته ای که می شناسی
smart, fresh, andinvaluable guide to the types of narcissists and their behaviors, as wellas life- and soul-saving advice on how to deal with them or fend themoff
راهنمای هوشمند ، تازه و ارزشمندی برای انواع خودشیفته ها و رفتارهای آنها ، به عنوان توصیه ای برای نجات جان و روح در مورد نحوه برخورد با آنها یا دفع آنها.
Peg Streep "نویسنده کتاب مادر نامهربان"

Freshinsight into the troubling narcissism epidemic, providing us with signs to helpus recognize and disarm 'the narcissist we know.' A fascinating, timely bookby a leading expert who offers a real guide to dealing with self-absorbedindividuals in our 'all-about-me' culture. Highly recommended
نگاهی تازه به اپیدمی خودشیفتگی نگران کننده ، علائمی در اختیار ما قرار می دهد تا "خودشیفته ای که می شناسیم" را بشناسد و خلع سلاح کند. یک کتاب پیشرو جذاب و به هنگام از یک متخصص برجسته که راهنمای واقعی برخورد با افراد خود شیفته در فرهنگ "خودمحور" را ارائه می دهد. بسیار آن را توصیه می کنم.
Michele Borba, PhD "نویسنده کتاب غیرخود"

قسمت هایی از کتاب خودشیفته ای که می شناسی (لذت متن)