کتاب ماکاموشی، موش و گربه در خانه ی اشباح

makamoushi 2
جزیره ی جوندگان جسور 2
کد کتاب : 2624
مترجم :
شابک : 9786008655879
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

جرونیمو به دنبال گنج گمشده چشم زمردی
Cat And Mouse In A Haunted House
موش خبرنگار 1
کد کتاب : 119923
مترجم :
شابک : 978-6003770645
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب ماکاموشی، موش و گربه در خانه ی اشباح اثر جرونیمو استیلتن

توی یک جنگل تاریک و ترسناک گم شده بودم. موش ترسویی مثل من و همچین جایی؟! مو به تنم سیخ شده بود! این شد که به قلعه ای قدیمی نزدیک جنگل پناه بردم. اولش خیال کردم خالی است، ولی بعد فهمیدم تسخیر شده و پر از گربه است! بگذارید داستان را کامل برایتان بگویم. از آن ماجراهایی است که حسابی قلقلکتان می دهد باقی اش را بدانید.

کتاب ماکاموشی، موش و گربه در خانه ی اشباح

جرونیمو استیلتن
الیزلبت دمی (Elisabetta Dami) (1958- ) نویسنده ایتالیایی ادبیات کودک است که به دلیل نگارش سری کتاب‌هایجرونیمو استیلتن مشهور است.
قسمت هایی از کتاب ماکاموشی، موش و گربه در خانه ی اشباح (لذت متن)
من معمولا کلاه روی سرم نمی گذارم. به کت و کراواتم نمی آید.ولی آن موقع اصلا چنین کاری نمی کردم.آهی کشیدم.به زرهی که کنار شومینه بود تکیه دادم.چه اشتباه بزرگی. زره لرزید و نقش زمین شد. ویژژژژژز. تبر تیزی از دست زره افتاد و نزدیک بود پوژه ام را نصف کند. من خیلی به سیبیل هایم حساسم!!!

گیج و منگ بلند شدم.سعی کردم خودم را جمع و جور کنم. بعد یک آینه بالای شومینه دیدم.زل زدم تویش. زیر نور کمرنگ سالن منظره هولناکی دیدم.یک شبح با پوزه خاکستری از توی آینه زل زده بود بهم. جیررر گوش خراشی کشیدم. با لکنت گفتم: تو…تو دیگه کی…کی…کی هستی؟ چی…چی می خواهی؟ روی برگرداندم که فرار کنم.شبح هم رویش را کرد آن طرف. با نگرانی دمم را پیچ و تاب دادم. شبح هم دمش را پیچ و تاب داد. خم شدم و سیخونکش زدم.شبح هم سیخونکم زد. زیر لب گفتم: آخ. این که شبح نیست. این خودمم. چه جوری این قدر گاگول بازی در آوردم؟