کتاب این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود.

In Zendegi
کد کتاب : 27060
شابک : 978-6001742095
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود. اثر مهدی آذری

مجموعه داستان «این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود» روایتگر زندگی و زیست همه ما در جهان معاصر، با تمام فشارها و مصائب و خوشی های آن است. قصه های این مجموعه با وجود ظاهر انتزاعی و سورئالیستی، به دلیل قرار گرفتن بر بستر واقعیت های روزمره و معمول زندگی ما، طیف بسیار بزرگی از مخاطبان را در بر می گیرد و هرکسی با خواندن این قصه ها بخشی از خودش را در آن ها می بیند و همراه می شود. طنز تلخ و گزنده این قصه ها درحالیکه در لحظه های بسیاری لبخند بر لبان ما جاری می کنند، آینه ای برابر ما و جهان مصرف زده و بی تفاوت و منفعت طلب می گذارند و همه مان را دعوت می کنند به تفکر بیشتر درباره ی خودمان و جهانی که در آن زیست می کنیم، با همه رنج ها، دردها، زشتی ها، زیبایی ها و خوشی های آن.

کتاب این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود.

مهدی آذری
«مهدی آذری» نویسنده‌ و فیلمساز، در رشته‌های اقتصاد بازرگانی، تجارت بین‌الملل، مدیریت پروژه و اقتصاد سیاسی در دانشگاه‌های «شهید بهشتی»، «شریف»، «کیونک هی» کره جنوبی، «پاریس 11» فرانسه و «نورنبرگ» آلمان تحصیل کرده‌است. ماحصلِ تجربه‌ی زیسته‌ و آموخته‌های او در تحصیل و زندگی از مراغه تا تهران و پاریس و سئول و مونیخ و گوتنبرگ و ... تاکنون به ثمر نشستن یک فیلم کوتاهِ تحسین‌شده به نام...
دسته بندی های کتاب این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود.
قسمت هایی از کتاب این زندگی برای چند ماه اجاره داده می شود. (لذت متن)
لازم است که دست کم برای مدت کوتاهی زندگی را از تن مان بکنیم و به نزدیک ترین رخت آویز دم دست مان آویزان کنیم؛ البته به شرطی که هوا بارانی نباشد وگرنه بلافاصله دل مان برایش تنگ خواهد شد. شاید حتی عاقلانه تر و اقتصادی تر باشد اگر به جای رخت آویز، با گرفتن چند عکس باکیفیت از آن، در فضای مجازی برای کرایه اش آگهی بدهیم، چون این تنها راهی است که می توانیم با آن از زندگی مان پول پس انداز کنیم.