کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟

How to be an imperfectionist
راهی جدید به سوی خودباوری، زندگی بدون ترس و رهایی از کمال گرایی
کد کتاب : 27528
مترجم :
شابک : 978-6008392705
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 29
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

چگونه کمال گرا نباشیم
How to be an imperfectionist
کد کتاب : 94314
مترجم :
شابک : 978-6227173512
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

چگونه کمالگرا نباشیم
How to Be an Imperfectionist
کد کتاب : 126054
مترجم :
شابک : 978-6225952515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟ اثر استفان گایز

"چگونه کمال گرا نباشیم؟" نوشته ی "استفان گایز"، "راهی جدید به سوی خودباوری، زندگی بدون ترس و رهایی از کمال گرایی" است. کمال گرایی به طور طبیعی ذهنیتی محدود کننده است. به عنوان مثال ، به بچه ها آموخته می شود که داخل خطوط را رنگ کنند و هر رنگی خارج از خطوط ، اشتباهی تلقی می شود که باید اصلاح شود. در عوض "استفان گایز" در "چگونه کمال گرا نباشیم؟" ما را آزاد می گذارد تا در خارج از خطوط زندگی کنیم ، جایی که امکانات بی نهایت است ، اشتباهات مجاز است و قضاوت در مورد خود حداقل است.
روش های قدیمی برای مواجهه با کمال گرایی، تشویق مردم به "رها کردن" نیاز خود به کمال و امید بستن به این امر بود که بتوانند از پس این کار بر بیایند. راه جدید این است که به مردم نشان دهیم چقدر "اقدامات کوچک" ساده اما استراتژیک می تواند آنها را قادر سازد تا کمال و کمال گرایی را "رها کنند". کتاب "چگونه کمال گرا نباشیم؟" از "استفان گایز"، علم اصلاح رفتار را مستقیما در ریشه های کمال گرایی اعمال می کند و در نتیجه روش جدید و برتری برای تغییر ارائه می کند.
در حالی که آزادی از کمال گرایی تأثیرگذار است ، اما به هر حال جلوی ایجاد مشکلات را نمی گیرد. فقط اینکه دیگر آن قدرها درگیر داشتن زندگی کامل نخواهیم بود و با انجام کارهایی که برایمان مهم تر است خوشحال تر ، سالم تر و سازنده تر هستیم. اگر موارد ذکر شده برای شما قانع کننده و منطقی به نظر می رسد ، اولین قدم را به سمت رهایی از کمال گرایی بردارید و همین حالا خواندن "چگونه کمال گرا نباشیم؟" را آغاز کنید!

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟

استفان گایز
استفان گایز نویسنده، بلاگر و کارآفرین پرفروش بین المللی است. کتاب های وی به 18 زبان ترجمه شده است. گایز به دلیل ارائه استراتژی های تغییر رفتار در کلاس جهانی بسیار فعال در یک لفافه طنز شناخته شده است. استفان در نزدیکی دنیای دیزنی در اورلاندو، فلوریدا زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟ (لذت متن)
همه ما دیده و یا شنیده ایم که کسی می گوید: « من چنین کمال گرایی هستم » . آیا متوجه شده اید مردم با وجود آنکه کمال گرایی را یک عیب می دانند، باز هم مخفیانه به آن افتخار می کنند؟ معمولا لبخندی زده و در حین ادای کلمات، می خندند. بسیار دیده شده که به عنوان « یک عیب مثبت » تلقی شده و به عنوان پاسخی مورد علاقه به پرسش نفرت انگیز، « بزرگ ترین نقطه ضعف تان چیست؟ » مورد استفاده قرار می گیرد. کمال گرایان تمایل دارند که در حد کمال کارها را انجام داده، در حد کمال به نظر رسیده و یا در حد کمال بودن را احساس کنند. به نظر می رسد چیزی دارند که به آن می بالند اما وقتی معنای دقیق آن را می کاویم، چیز دیگری دستگیرمان می شود. وقتی پسوند « گرایی » را به آخر « کمال » و « معمول » اضافه می کنیم، بار معنایی ریشه کلمه برعکس می شود. کمال گرایی متفاوت از کلمه کمال بوده و غیرمنطقی، فلج کننده، محدود کننده و حتی کشنده است. به عنوان مثال مواردی همچون بی اشتهایی، افسردگی و خودکشی را به همراه می آورد. اگر به درستی متوجه حقیقت تاثیر مخرب کمال گرایی بر انسانیت بودیم، از زدن برچسب کمال گرا به خودمان، آنچنان ذوق زده و شاد نمی شدیم. هیچکس را به دلیل داشتن چنین طرز تفکری قضاوت نمی کنم. زیرا همه ما از جهاتی کمال گراییم اما عبارت « من چنین فرد کمال گرایی هستم » زخم بازی است که همچون قطعه زیورآلات زیبایی با آن برخورد می شود. جزئیات مهم اند. می دانید چرا؟ حتی اگر بتوانیم آزادی و قدرت معمول گرایی را پس از خواندن این کتاب درک کنید، باز هم کافی نخواهد بود. اگر تصمیم نگیرید که کمال گرایی را به عنوان طرز فکری مخرب و دست پایین تلقی کنید، توهم برتر بودن آن نمی گذارد به تغییرات مطلوب تان برسید.