کتاب زاده در خون

Born in Blood
(رازهای گم شده فراماسونری)
کد کتاب : 28272
مترجم :
شابک : 978-9642245956
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 600
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب زاده در خون اثر جان جی رابینسون

نمادها و آیین های مرموز شیطان پرستی قرن ها قبل از اینکه فراماسونری خود را در لندن در 1717 نشان دهد، مخفیانه استفاده می شده است. هنگامی که فراماسونری ها شناخته شدند ، در سراسر جهان گسترش یافت و پادشاهان ، امپراتورها و دولتمردان را به سوگند مقدس خود سوق دادند. همچنین انقلابیون بزرگی مانند جورج واشنگتن و سام هوستون در آمریکا ، خوارز در مکزیک ، گاریبالدی در ایتالیا و بولیوار در آمریکای جنوبی را به خود جذب کردند. فراماسونری در طول قرن ها توسط هیتلر ، موسولینی و آیت الله خمینی ممنوع اعلام شد. اما این سازمان قدرتمند از کجا آمده است؟ قبل از اینکه بیش از 270 سال پیش از زیرزمین بیرون بیاید ، در آن قرن های مخفی چه می کرد؟ و چرا فراماسونری با چنین نفرت شدیدی از سوی کلیسای کاتولیک روم مورد حمله قرار گرفت؟

کتاب «زاده در خون» (رازهای گم شده فراماسونری)به این سوالات پاسخ می دهد و ثابت می کند که شوالیه های معبد در انگلیس که از دستگیری و شکنجه توسط پاپ و پادشاه فرار کرده بودند ، یک انجمن مخفی حفاظت متقابل را تشکیل دادند که به آن فراماسونری گفته شد. بر اساس سالها تحقیق دقیق ، این کتاب آخرین رازهای باقی مانده ماسونها - کلمات ، نمادها و تمثیلهای مخفی آنها را نشان می‌دهد. این کتاب مهمی است که ممکن است ما را ملزم کند که نگاه جدیدی به تاریخ وقایع منتهی به پروتستان داشته باشیم.

کتاب زاده در خون

جان جی رابینسون
جان جی رابینسون (John J. Robinson) نویسنده آمریکایی B. in Blood: The Secrets of Freemasonry بود. وی همچنین به عنوان "بنیانگذار" مرکز اطلاعات ماسونی که توسط انجمن خدمات ماسونی آمریکای شمالی اداره می شود، شناخته شده است. وی عضو آکادمی قرون وسطای آمریکا، سازمان مورخان آمریکایی و لیگ رویال دریایی لندن بود.پیش از نویسندگی ، رابینسون به عنوان کشاورز، یک مدیر اجرایی مشاغل کار کرده بود، و همچنین در سپاه دریایی ایالات متحده خدمت کرده بود.
نکوداشت های کتاب زاده در خون
Born in Blood is fascinating from first page to last and enthusiastically recommended to anyone curious about the hidden history of the Freemasons
«زاده در خون» از صفحه اول تا آخر جذاب است و با علاقه و اشتیاق به هر کسی که درباره تاریخ پنهان فراماسونها کنجکاو است توصیه می شود
Midwest Book Review

قسمت هایی از کتاب زاده در خون (لذت متن)