کتاب فراوانی ات را بپذیر

Accept Your Abundance
چرا قرار است ثروتمند باشی؟
  • 15 % تخفیف
    45,000 | 38,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرو مرو
    نویسنده:
کد کتاب : 28613
مترجم : غزاله علیاری
شابک : 978-6226202725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 82
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب فراوانی ات را بپذیر اثر رندی گیج

بسیاری از افراد معتقد هستند که فقیر بودن به نوعی یک حالت معنوی است. اما تنها یک بار خواندن کتاب فراوانی ات را بپذیر، با عنوان فرعی چرا قرار است ثروتمند باشی، به سرعت این عقیده را تغییر خواهد داد. مطالعه ی این کتاب سبب می شود تا فرد از صمیم قلب باور کند که او آفریده شده تا سلامت و شاد و ثروتمند باشد. رندی گیج که یکی از چهره های معروف در تعلیم موفقیت و کامیابی می باشد از میان معماها و پیچیدگی های دینی، میانبری خواهد زد که به خواننده نشان می دهد چرا ثروتمند بودن بخشی از سرنوشت معنوی اوست. مخاطب در این کتاب در می یابد که چرا فقر یک گناه به حساب می آید، چه چیز او را از رسیدن به موفقیت باز می دارد و چرا ثروتمند بودن یک حالت ذاتی و طبیعی برای بشر است. خواننده همچنین به تفاوت های فکری افراد ثروتمند و فقیر نیز پی می برد و درک می کند که چطور فراوانی و ثروت را جذب کرده و بپذیرد.
در این کتاب راهنمای برجسته، رندی گیج سی و هفت دیدگاه و بینش کمتر شناخته شده در زمینه ی علم کامیابی را آشکار می کند. گیج این مفاهیم را با توضیحات ساده و قابل فهم برای مخاطب تفسیر می کند تا خواننده ی این کتاب بتواند این اطلاعات را فورا در زندگی شخصی خود به کار گرفته و به کامیابی دست پیدا کند. او همچنین تشریح می کند که چطور از یک ظرف شور قنادی به یک میلیونر خود ساخته تبدیل شد. خواننده در این کتاب می آموزد که چرا اکثریت مردم فقیر باقی می مانند؛ افراد ثروتمند چگونه از موفقیت های خود بهره می برند؛ چرا باید با مدل های تجاری به خصوصی رقابت کرد؛ چه چیزی افراد ورشکسته، بیمار و غمگین را از افراد ثروتمند و سالم و شاداب جدا می کند و در نهایت چطور می توان اصول کامیابی را در تمام زمینه های زندگی به کار برد.

کتاب فراوانی ات را بپذیر

رندی گیج
رندی پل گیج (زاده 6 6 آوریل 1959) نویسنده و گوینده انگیزشی آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن کتابهای خودیاری و سخنرانی در مورد موفقیت و سعادت شناخته شده است.گیج توسط مادرش متولد و بزرگ شده است. وی پس از اتهام سرقت مسلحانه در سن 15 سالگی به منظور تأمین بودجه معامله مواد مخدر، را از دبیرستان مدیسون غربی اخراج شد و مدتی در زندان نوجوان مشغول خدمت بود. در سال 1975 با مشروط آزاد شد، وی به میامی، فلوریدا نقل مکان کرد و به عنوان ظرفشور در خانه پنکیک با حداقل دستمزد کار کرد و در سن 16 سالگی به عنوان مدی...
قسمت هایی از کتاب فراوانی ات را بپذیر (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: کتاب «فراوانی ات را بپذیر!» یک کتاب روانشناسی - اجتماعی و اقتصادیست که سعی دارد علل «متوسط» بودن و محدودیت های فکری را مطرح کند و پس از به چالش کشاندن مخاطب و او را به درک عمیق تری از هستی، قوانین «فکر» و «طبیعت» دعوت کند. نویسنده با طرح مقوله هایی چون قربانی گری / «خود» خواهی، نقش رسانه و برخی باورهای غلط اجتماعی و خانواده، رویکرد متفاوتی نسبت به فقر، ثروت، انتخاب، خوشبختی و موفقیت ارائه می دهد. این کتاب به طور ریشه ای، با ابزاری قدرتمند و فوق العاده انگیزشی، همه را به پذیرش فراوانی دعوت می کند که مطمئنا نقطه عطف خاصی در زندگی بساری از افراد خواهد بود.